V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ertys:Alkuperäinen kirjoittaja hanna08:Alkuperäinen kirjoittaja SS:Alkuperäinen kirjoittaja DEEKU:Alkuperäinen kirjoittaja ss:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja DEEKU:Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Toimeentulotuki on kai verojen jälkeen jotain alle 400euroa. Ja se pitää riittää kaikkeen muuhun paitsi vuokraan. Ei sillä paljon juhlita.
Ei toimeentulosta mene veroja!
Sori ei menekään, muistin väärin![]()
no meni tai ei, silti se on alle 400 yksin asuvalle ja siitä maksetaan autot, lainat, ruuat, puhelimet, netit, harrastukset, lehdet, tv lupa, hygieniatuotteet, ei-reseptilääkkeet, usein bussikortti tai vaikka bensat jne
Sori mutta sossu ei noita maksa!!!!
NO SITÄHÄN MÄ JUST TARKOITIN, ETTÄ TUOSTA ALLE 400E PITÄÄ MAKSAA NOI KAIKKI ITSE!
Mutta melkeen mikään noista yllämainituista asioista ei ole välttämättömiä esim. auto, netti, lehdet, bensat. Eikai nyt kukaan oleta et sossu jonkun lainoja pois makselis.
joo ei ole välttämättömiä mutta lainat on pakko maksaa, opintolainat!
voi olla aika köyhää niiden pakollisten laskujen jälkeen. ja joo ei ole autot eikä mikään muukaan välttämätöntä mutta olis ihan kiva jos voisi edes tv:n tai netin omistaa... vai eikö sossun asiakas tarvi MITÄÄN IHMISARVOISTA ELÄMÄÄ? kaikki kun ei ole laiskoja vaan eivät vaan pysty töihin, mm. sairauden vuoksi
No jospa ensiks siitä autosta luopuis, se vie jo todella pitkän pennin vuodessa ja muutenkin, ei mulla olis ollu mitään mahdollisuuksia pitää autoa kun olin lasten kanssa kotona, joka paikkaan käveltiin. Jos ei pysty töissä käymään niin miten sitä auton ratissa pystyy istumaan?? Pitäiskö valtion kaikkien kotilaiskureiden menot alkaa maksamaan??