Töihin R-Kioskille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pähkäilee hän päänsä puhki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En suosittele. Paskaa sataa asiakkailta. Haukutaan joka asiasta, humalaisille pitäisi myydä olutta, varkaita, lapset yrittää pelata rayn koneilla... Tehtäviin kuuluu kioskista riippuen, lippupalvelun palvelut, postipalvelut, veikkaus- ja totokoneet, rayn pelit, videovuokraus, pullan paisto, matkakorttien lataus, taravoiden tilaukset purku ja esillepano, lehtipisteen tehtävät, myymälän siisteydestä huolehtiminen, mainoskampanjoiden vaihtaminen ja vielä nyt kaiken kukkuraksi on asetettu joka vuorolle ns. myyntitavoitteet. Ai niin, ja olet aina yksin vuorossa.

Alkuperäinen kirjoittaja ex:
En suosittele. Paskaa sataa asiakkailta. Haukutaan joka asiasta, humalaisille pitäisi myydä olutta, varkaita, lapset yrittää pelata rayn koneilla... Tehtäviin kuuluu kioskista riippuen, lippupalvelun palvelut, postipalvelut, veikkaus- ja totokoneet, rayn pelit, videovuokraus, pullan paisto, matkakorttien lataus, taravoiden tilaukset purku ja esillepano, lehtipisteen tehtävät, myymälän siisteydestä huolehtiminen, mainoskampanjoiden vaihtaminen ja vielä nyt kaiken kukkuraksi on asetettu joka vuorolle ns. myyntitavoitteet. Ai niin, ja olet aina yksin vuorossa.

Juu näin mää olen tän asian ihan itekki pähkäilly, kiitos että vastatsit rehellisesti. Vaikka töille olisi tarve, silti en suoraan sanottuna uskalla olla yksin tuollaisessa paikassa töissä ja sekin että kaikki olis täysin omalla vastuulla. Hurjaa ja kurjaa. Ja sekin vielä että tuota kioskia vastapäätä on pubi, oikea räkälöitten räkälä. Kylmät väreet menee niskaa myöden ku ajattelee mitä asiakas kuntaa siinä pyörii. Taidan ihan suosiolla kieltäytyä tarjotusta työstä.

En heti suosittele, jos kioski räkälän vieressä, itse olin vilkkaassa kioskissa, josaa pöyri ties mitä porukkaa, ja yksin oli tosi kurja olla töissä, vartijaa lähes mahdotonta saada paikalle tarpeen tullen. Joku rauhallinen kioski olis ihan jees, työssä ei muuta vikaa ollut kun hankalat asiakkaat.

Alkuperäinen kirjoittaja Pähkäilee hän päänsä puhki:
Alkuperäinen kirjoittaja ex:

Juu näin mää olen tän asian ihan itekki pähkäilly, kiitos että vastatsit rehellisesti. Vaikka töille olisi tarve, silti en suoraan sanottuna uskalla olla yksin tuollaisessa paikassa töissä ja sekin että kaikki olis täysin omalla vastuulla. Hurjaa ja kurjaa. Ja sekin vielä että tuota kioskia vastapäätä on pubi, oikea räkälöitten räkälä. Kylmät väreet menee niskaa myöden ku ajattelee mitä asiakas kuntaa siinä pyörii. Taidan ihan suosiolla kieltäytyä tarjotusta työstä.

Joo se paikka ratkaisee aika paljon, siitä se asiakaskunta muodostuu. Olen ollut samanlaisessa missä räkälä lähellä ja se oli yhtä helvettiä. Joka ilta tuli joku joka varasti -> soitin poliisit. Tuli joku joka suuttui kun et myynyt kaljaa, heitteli mua tavaroilla -> soitin poliisit. Joku tuli ja kusi lattialle ja sammui siihen viereen -> soitin poliisit. Ei sitä oikeesti kauaa jaksanut. Ja joka ikinen työvuoro oli sellainen et sai haukut, nimittelyt ja uhkailut. Ja sen lisäksi piti oikeesti saada noi kaikki edellä mainitut hommat tehtyä koska sitten kun seuraava tuli vuoroon oli sillä omat hommat ja jos jätit omat sille tehtäväksi niin varmasti sait haukut siltäkin.

Yhteistyössä