Mahtaako olla vuokrattavana jo esim.makuunissa.?Kävin R-kioskilla ja siellä ei ollut.Makuuni aukeaa vasta 12.
Oli niin hyvä,et tahtoo nähdä uusiksi..
Oli niin hyvä,et tahtoo nähdä uusiksi..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja genre:se oli ihan paksa...
*muoks* tai on niitä huonompiakin leffoja nähty, mut liian pitkä/pitkäveteinen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa no minusta oli hyväsorry, ei vastausta kysymykseesi vieläkään ...
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi muru! :heart: Saiksää mun tekstarin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja genre:se oli ihan paksa...
Ai, mullon taas jäänyt naamakirjailut vähiin.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi muru! :heart: Saiksää mun tekstarin?![]()
:heart: :hug: joo.Tämmänen mää oon.naamiksessa taisin jotenkin asiasta mainita...ja luvata vastata myähemmin..vuosiluku avoinna.sori murunen :hug:
Sataako siellä?
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja genre:se oli ihan paksa...
katoitko leffassa vai dvd:nä?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai, mullon taas jäänyt naamakirjailut vähiin.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi muru! :heart: Saiksää mun tekstarin?![]()
:heart: :hug: joo.Tämmänen mää oon.naamiksessa taisin jotenkin asiasta mainita...ja luvata vastata myähemmin..vuosiluku avoinna.sori murunen :hug:
Sataako siellä?Ajattelin vaan että oliko se numero oikein, kun mullon tapana mokailla. :ashamed: :saint: Ei täällä nyt sada, ja toivottavasti ei alakaan lähimpään pariin tuntiin. Just lähössä mukuloiden kanssa lenkille ja syöttään sorsia. Kunhan vaan joku pukisi ne.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja genre:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja genre:se oli ihan paksa...
katoitko leffassa vai dvd:nä?
Leffassa... Kato makuunin sivuilta onko se jo vuokrattavana, sillä se selviää...
Ihanaa äitienpäivää sinullekin raksu. :heart: Pidetään yhteyttä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai, mullon taas jäänyt naamakirjailut vähiin.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi muru! :heart: Saiksää mun tekstarin?![]()
Sataako siellä?Ajattelin vaan että oliko se numero oikein, kun mullon tapana mokailla. :ashamed: :saint: Ei täällä nyt sada, ja toivottavasti ei alakaan lähimpään pariin tuntiin. Just lähössä mukuloiden kanssa lenkille ja syöttään sorsia. Kunhan vaan joku pukisi ne.
![]()
ihanaa et pääsette ulos!koita jaksaa ja vietä hyvä äitienpäivä. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ihanaa äitienpäivää sinullekin raksu. :heart: Pidetään yhteyttä. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai, mullon taas jäänyt naamakirjailut vähiin.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi muru! :heart: Saiksää mun tekstarin?![]()
![]()
ihanaa et pääsette ulos!koita jaksaa ja vietä hyvä äitienpäivä. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Ai, mullon taas jäänyt naamakirjailut vähiin.Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moi muru! :heart: Saiksää mun tekstarin?![]()
![]()