Töihin paluu ei mennyt ihan putkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Birgitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Birgitte

Aktiivinen jäsen
11.11.2012
2 353
2
38
Ehdin jo odottaa töiden alkua, tämän ensimmäisen päivän perusteella voin sanoa, että taisin lomailla vähän liian kauan. Kiva oli nähdä työkavereita ja tuttuja ja uusia asukkeja, mutta ei tämä hyvin alkanut. Heti aamulla rikoin kahvinkeittimen pirstaleiksi kahvihuoneen lattialle (se olin minä, joka rikkoi sen edellisenkin pannun :ashamed:), vähän myöhemmin törmäsin aukeavaan oveen niin, että veri roiskui, ja aivan kuin kruunuksi kaikelle menin ennen kotiin lähtöä kompuroimaan liinavaatteita täynnä oleviin vaunuihin ja kaaduin niiden kanssa komeasti pitkin pituuttani käytävälle :snotty: Kun pääsin ketään tappamatta osaston ovelle ja olin lähdössä kotiin, taputti osastonjohtaja olkapäälle ja kehoitti repimään huomiseksi ne "silmätkin sieltä riippumatosta", että onnistuisi työnteko paremmin.

Olen nähnyt parempiakin päiviä.

[QUOTE="...";28818059]Muistitko kirjata läheltäpiti-tilanteet?[/QUOTE]

Ei niitä ehtinyt huomata, kun koko ajan tuntui kuin olisi ollut tuli persauksen alla vaikka ihan samanlaisena se työnkuva jatkui kuin ennen lomaa. Se on jännä juttu miten hitaaksi ihminen käy loman aikana. Se, mikä ennen sujui vartissa tuntui tänään vievän puoli tuntia.

[QUOTE="Vieras";28818467]Ei mullakaan...sairastuin inhaan räkätautiin, odotan vaan että hellittäisi ja pääsis töihin.[/QUOTE]

Kesäiset räkätaudit on viheliäisiä, mutta onneksi harvinaisia. Parane pian!

Mulla oli aamulla vastassa koiran paska, kun vatsa oli mennyt sekaisin. Tiputin myös helvetin vanhan ja kalliin kahvikupin pirstaleiksi ja tottakai ne kahvit lensi ympäri seiniä ja korjahyllyyn. Mahtava aamu.

Alkuperäinen kirjoittaja Ei se mitään;28818800:
Mulla oli aamulla vastassa koiran paska, kun vatsa oli mennyt sekaisin. Tiputin myös helvetin vanhan ja kalliin kahvikupin pirstaleiksi ja tottakai ne kahvit lensi ympäri seiniä ja korjahyllyyn. Mahtava aamu.

Vatsassa olevan koiranpaskan voi ehkäistä olemalla nielemättä koiranpaskoja :D

Yhteistyössä