Töihin lähdöstä 6 1/2 vuoden...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kahden vaiheilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kahden vaiheilla

Vieras
kotona olon jälkeen...
Onko ketään muuta joka ois ollu kotona kauan ja nyt harkitsee töihin yrittämistä? Yrittämistä siks ettei oo vakituista työpaikkaa. Otanko ekan työn vastaan vai odottelenko muita tarjouksia?
Ja onko 1v 8kk liian nuori hoitoon? Oon vähän kahden vaiheilla, isoveljet 4 1/2 ja 6 1/2v oon hoitanu kotona aina, onko epistä laittaa pienin noin pienenä hoitoon?
Pakko ei ois lähtee töihin mut välillä tuntuu että oman jaksamisen kannalta ois hyvä.
Oonko itsekäs, jos etin töitä oman itseni takia?
Miehellä ei valittamista mun suunnitelmista.

Mä oli aikoinaan reilu 5-vuotta kotona. Sitten yksi päivä päätin, että nyt lähden töihin. Otin ekan paikan vastaan, koska ajattelin, että pääsehän sieltä pois ja uutta paikkaa on helpompi etsiä, kun on jo töissä.
Joten onnea kovasti työnhakuun :flower: :flower: .

Kiitos! Minun tuurilla voi vierähtää aikaa ennenkuin töitä löytyy. Mut huomenna vien hakemukset postiin ja jään oottelemaan. Tsemppiä kaipailin tohon postitukseen...

mä oon ollu 5vuotta kotona (pienin 1v2kk) ja nyt mies siirtyy vain päivätöihin ja itse lähden iltatöihin kunhan joku paikka tärppää... meillä siis lapset kotihoidos pysyy, miehen kans nähdään oven suussa ja sängys jatkos =) ja itseni takia lähden töihin

Onko kellään muulla ollu vastaavaa tilannetta? Välillä tuntuu et oon itsekäs, jos yritän töihin menoa kun nuorin on pieni vielä. Enkä hoitaisi kotona yhtäpaljon kuin sisaruksia... Ajatukset on aivan sekasin...

En mä nyt ymmärrä mitä itsekästä on työnteossa?? Eikö se nyt ole jokaisen velvollisuus pitää huolta omasta perheestä!

Jos ette rahallisesti kaipaa sun työntekoa niin mites olisi puolipäivätyö? Onnistuuko alallasi?

lähihoitajan koulutus löytyy. En tiijä löytyykö työtä osa- tai kokoaikasta Pohjois-Savon alueelta. Vähän luulen että kun ei oo työkokemusta nyt 6 1/2 vuoden ajalta, ei kelpaa minnekään. mut katellaan, josko jotain löytys.

Yhteistyössä