Töihin 5 viikoksi kun vauva on 11kk?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huono :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huono :(

Vieras
Onko liian aikaista? Kesätyöstä on kysymys, joten hoitoon ei joutuisi, olisi isänsä kanssa. Lupauduin jo menee, mutta ihan hirveen huono omatunto tuli, miten voin jättää noin pienen melkein koko päiväksi! Mutta raha tulee TODELLA tarpeeseen...

Et ole huono äiti. Minä vien 11 kk ikäisen perhepäivähoitajalle muutamaksi tunniksi että saan luettua yliopiston pääsykokeisiin, ja kun kävin tänään tutustumassa paikkaan niin en tunne tekeväni väärin. Ja sinun lapsi on sentään isänsä kanssa! :)

Mene vain.. jos laps on isän kans kotona ni saat sinäki vähän vaihtelua ja taas jaksaa olla kotona! Se töissä "tuulettuminen" tekee itelle (isälle ja vauvalle) ihan hyvää. Ja samalla isä ja vauva saa ainutkertaista aikaa kaksistaan!
Sit se on sitä ihanampi illalla sit nähdä lasta, ku on päivän ollu erossa.. samoten v.loppuna. 5vk on loppupeleissä aika lyhyt aika ja sit taas saatta olla päivät yhessä (jos jäät jälleen kotiin)

Minulla vauva 8kk ja hirveä halu olisi jo töihin. Ainoa vaan, että vaikka äitiysloma pian päättyykin niin työpaikkaa ei ole tiedossa. :( Surettaa, mutta toisaalta lapsihan siitä hyötyy kun olen kotona.

Yhteistyössä