Toi uusi maitopurkkeihin tullut korkki sotkee sormet maitoon AARRRGGHHHH!!!!

  • Viestiketjun aloittaja maito
  • Ensimmäinen viesti
dsafghkju
Joo vaikka työpaikkaruokalassa on tuo korkki aivan suolesta. Siinä jonossa sitten rupeat ruuvailemaan jotain korkkeja auki. Itse teen niin että ruuvaan sen auki ja jätän korkin tiskille ettei joka kerta tarvi aukoa sitä erikseen. Tosin tölkki jää sitten apposen auki kaikille viruksille ja bakteereille mut so what :D
 
vie ras
Mua häiritsee se, kun sormet ei mahdu sinne korkin yläosaan. Tosi hankala saada niitä auki kun ei saa kunnolla otettua korkista kiinni. Siis puhun nyt ensimmäisestä aukaisukerrasta, en millään meinaa saada sitä auki :(
 
"hmm"
voisiko joku kaksplussalainen kuvata videota kierrekorkillisen maitopurkin käytöstään? olen saanut täältä mielikuvan, että jostain syystä heti saadessanne tuollaisen maitopurkin käteenne se alkaa holtittomasti kaatuilemaan ja lentelemään ympäri asuntoa, korkki ei pysy sekunttiakaan hyppysissänne, sotkette sillä itsenne, lapsenne ja naapurin koiran tai laskeudutte vain n. 1-vuotiaan lapsenne tasolle ettekä osaa avata sitä. siihen videoon voisi laittaa jonkun benny hill-tunnarin tms taustalle.
 

Yhteistyössä