toi nyt näkyvä maajussille morsian

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Loistava paljastus tuo Henna ja Mikko, että olivat menneet kihloihin jo ennen ekaa Vanajanlinnan tapaamista :)

oisvat sit ottaneet jonkun toisen parin niiden tilalle..mitäs järkee tos yleisön huijaamises on ..menee uskottavuus koko ohjelmalta

Savon Sanomista:
"Maajussille morsian -ohjelman päätösjaksossa perjantai-iltana nähtiin, että vieremäläinen maanviljelijä Jouni Savolainen saapui lopputapaamiseen ilman morsianehdokas Annea.

- Pyysin minä Annea viimeiselle illalliselle, mutta häntä se ei kiinnostanut, Savolainen kertoo.

Viimeisestä kuvauspäivästä on aikaa jo viitisen kuukautta. Tuon jälkeen on Savolaisenkin elämä muuttunut.

- Olen ihastunut. Nykyinen kumppani löytyi niiden naisten joukosta, jotka minulle silloin syksyllä kirjoittivat.

Tea on asettumassa Suonenjoelle
Saarijärveläinen Tea Hottinen tuli Vanajanlinnan tapaamiseen Jukan kanssa. Seurustelu kuitenkin loppui melko pian kuvausten jälkeen.

Nyt Tea Hottinen seurustelee Suonenjoella asuvan miehen kanssa ja muuttaa Suonenjoen seudulle, kun saa Saarijärven kotinsa myytyä.

- Miehen takia en ole Savoon muuttamassa, mutta kyllä se ratkaisuun tietysti vähän vaikutti. Olen kuitenkin miettinyt asiaa jo pidempään, Heinävedeltä kotoisin oleva Hottinen sanoo. "

Yhteistyössä