Äidin tunteita koetellaan, meiän 8v poika se keksii aina jotain, eilen oli ottanut mun kynsilakkojani ja maalannut autojansa niillä, no siinä sotkussa oli matto ja lavuaarikin, lavuaarista lähti pois kyllä, mutta matossa on ja pysyy.. Tänä aamuna löysin korvapuusteja sen vaatekaapista, kun kysyin miks ne on sinne jemmattuja- niin sen takia, jos en anna ottaa ja mieli tekee- niin on tallessa
Voi äly, ennenkin on puhuttu, että pitää pyytää, jotta voi saada, eikä salassa syödä keksejä tms.. ja sitten on kaikilla pahamieli kun narahtaa.
Näitä "pikku juttuja" on kaikenmoisia, on varmaan suurin osaa uteliaisuutta mutta myös tyhmyyttä tehdä ja että mua ottaa aivoon! Joka päivä aattelen, etten sen touhuihin hermostu, vaan arvatkaas kuin käy? Kovasti sitä :heart: , mutta myös ääripäässä käyvät tunteeni.
Näitä "pikku juttuja" on kaikenmoisia, on varmaan suurin osaa uteliaisuutta mutta myös tyhmyyttä tehdä ja että mua ottaa aivoon! Joka päivä aattelen, etten sen touhuihin hermostu, vaan arvatkaas kuin käy? Kovasti sitä :heart: , mutta myös ääripäässä käyvät tunteeni.