toi mies tekee mut hulluks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
sillä on maailman rasittavin tapa:
-"noille koirille pitäs laittaa ruokaa...."
-"pitäs varmaan siivota tätä kämppää vähän...."
-"pitäis pestä pyykkiä..."
-"tarvis kaupassa käydä..."
-"jotain ruokaa pitäis tehdä...." jnejnejne.

noihin vastaan et kyllä, niin pitäis ja sit mies lähtee meneen olettaen et mä sillävälin teen kaiken et se voi vaan saapastella puhtaaseen kotiin valmiiseen pöytään jne.

no, sanoinpa sille sitten että jumalauta mulle riitti, et nyt tehdään työlista et kuka tekee mitäkin, mä en oo mikää stanan kotiorja!
johon mies tokas et mä olen lapsellinen kun vingun kotitöistä.

JUMALAUTA MÄKIN KÄYN PÄIVÄTÖISSÄ NIINKU MIESKIN JA SILTI SE LEPÄÄ KAIKKI ILLAT JA VIIKONLOPUT KUN MINÄ RAADAN JA SE EI OLE MITÄÄN!!!!

nyt loppu!!!!!!!!!!
kämppä on kun pommin jäljiltä, jääkaappi tyhjä, ruokaa ei ole ja mitä tekee mies? lähtee meneen. mä jätän ton, tästä ei tuu mitään. marssin heti huomena kunnan asuntotoimistoon ja sanon et mies jätti ja jäätiin lapsen kans taivasalle, jos irtoais asunto!!!

Alkuperäinen kirjoittaja no:
No jos teillä ei ole tapana yrittää korjata ongelma kohtia parisuhteessa, niin anna mennä vaan. Otat ja lähdet.

mitä luulet että se auttais?! puoli vuotta mies maksimissaan muistais et miten ollaan ja sit se liukuis taas samaan vanhaan, mä TIEDÄN sen. ja on tästä puhuttu. turhaan.

Haa, heti tuntuu pisto sydämessä.. meillä mä oon nimittäin se, joka jakelee tommosia "pitäs tehä.." -vihjeitä miehelle. Kai sun täytää vaan sit puhua miehelle ja muistuttaa puolen vuoden välein jos kerran meinaa unohtua.

Ei oo kiva tilanne mut tuli vaan mieleen että naiset yleensä niitä ketkä luettelee tekemättömiä töitä ja sit tekee kuitenkin ite :) Oisko teillä kuitenkin jotain toivoa kun mies sentäs ymmärtää mitä pitäs tehä?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kato ketju "Mua ihmetyttää jotkut naiset...".

Taidat olla juuri sellainen.

mun mies on saanut sellaisen kasvatuksen et mies tuo leivän pöytään ja on perheen isäntä ja äiti raataa kotitöitä ja hoitaa lapset.
mä olen näiden 5vuoden aikana saanut miestä jo sen suhteen taivutettua, et se ei mene nykyään noin. tiesin millaisen miehen otin ja se oli rakkautta ensisilmäyksellä, mutta tuntuu et se vaan muuttuu koko ajan enemmän ja enemmän isäkseen....

mut joo, ehkä mulla ei sitten ole sitä omanarvontuntoa kun lähdin rakastamani miehen matkaan joka ei koskaan ollut tehnyt kotitöitä.

Yhteistyössä