Toi kauppa voi olla P*r*Seest'!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IlkoseAlasti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IlkoseAlasti

Jäsen
09.03.2008
555
0
16
Oikeesti musta tuntuu et ne tahallaan pitää hyllyä tyhjänä et saa kalliimpaa tuotetta meneen |O |O
Miten voi olla samanaikaisesti 10 tuotetta kaupasta loppu,kananmunat yms |O
voiko tosta valtsusta valittaa muuhunkun palautetta antamalla :headwall: mua vaan korpee..ainut kauppa tässä likellä ja sekin *ahterihymiöreiällä* |O

Huomannut saman!!
Muuttui jotenkin huonommaksi sen jälkeen kun tilaukset alkoi menemään jotenkin erilailla.Ennen myyjät tekivät lähes kaikki "puutelistat" itse,nykyään ne menee (ainakin osa)
myytyjen tavaroiden kautta tms.

Jos oli vaan 10 tuotetta loppu niin se on tosi vähän! Valtsusta riippuen kun myynnissä voi olla 5000-15000 eri tuotetta! Mut joo, ymmärrän et ottaa pattuun jos just ne tavarat on loppu joita itse tuli ostamaan. Laita palaute suoraan tradekan nettisivujen kautta. Silloin se päätyy kyseisen myymälän aluepäällikölle.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Jos oli vaan 10 tuotetta loppu niin se on tosi vähän! Valtsusta riippuen kun myynnissä voi olla 5000-15000 eri tuotetta! Mut joo, ymmärrän et ottaa pattuun jos just ne tavarat on loppu joita itse tuli ostamaan. Laita palaute suoraan tradekan nettisivujen kautta. Silloin se päätyy kyseisen myymälän aluepäällikölle.

Sieltä kyllä puuttu tosi usein tavaraa.Ja eikä vain yhtä päivää.Pari vuotta sitten ei ollut läheskään noin usein tyhjiä paikkoja.

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:

maito(luomumaitoa ja punaista vain tarjolla),kananmunat,suurin osa leivänpäällisvoista,makkaroista vain kalliit tarjolla,pakaste altaasta ranskalaiset,sipulisekoitukset,suurin osa juustoista.eli siis on sie yli ton 10 reilusti..

Yhteistyössä