Toi Huippumalli haussa -Marje on niin tyhmä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja harmailija:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen miettinyt että mitenkähän lapsesta tulee (tollanen) ylimielinen itsensäkorostaja? Minkähänlainen lapsuus ja kasvatus sillä on ollut? Kiinnostaisi tietää, että osais kaikin voimin itse välttää sellaset virheet.... lopputulos ei oo oikein mun äidin sydäntä hivelevä... Vaikka enmä tietty sen Marjen äiti oo, sehän voi olla vaikka kuinka ylpeä pikkutytöstään:/

Enpä tiedä, mut mulla oli hyvä ystävä nuorempana, joka kehui sillä ettei koskaan itke ja on kova jne. Takana oli lapsuudentrauma, hylkäämiskokemuksia ja välinpitämättömyyttä vanhemmilta, tunteiden ilmaisuun ei annettu kotona "lupaa" vaan piti olla vahva. En tiedä onko Marjen kohdalla näin, mutta ei syy aina ole nuoressa/nuoressa aikuisessa itsessään vaan paljon syvemmällä.

No mä olen tuollainen ollut myös nuorempana. Siis sekä ylimielinen itseni korostaja että sellainen joka harvemmin itki. Lisäksi mun piti aina olla kaikessa paras ja kilpailin ihan kaikkien kanssa ihan kaikesta.

Nykyisin olenkin ihan uskomaton itkupilli ja muutenkin pehmeämpi ja toivottavasti ainakin sinut itseni kanssa kuitenkaan korostamatta erinomaisuuttani.

Ja mä olen alkoholistiperheestä jossa mun piti olla jo 6-vuotiaana aikuinen ja huolehtia kodista ja myöhemmin nuoremmista sisaruksistani. Näin PALJON sellaista jota lasten ei pitäisi nähdä ja jouduin näkemään nälkää usein. Nukuin matoista tehdyllä "patjalla" ja koitin kuumeisesti pitää muille kulisseja yllä. Yms.yms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jy:
anista: ei voi inhota/halveksia mitään enmpää ku kirkuvia faneja?? tais kiljasta ite myös ku miss j tuli?
marje, eipä tuo kovin iloiselta ja ylpeältä näyttäny ku oli kahden viimeisen joukossa ja sai risuja.. näytti et se pillahtaa itkuun.

mä kans katoin et kohta se alkaa poraamaan.. *mut eihän marjes oo herkkää puolta* miten se teini voi ollakin niin itteensä täynnä.

jos se vaikka yrittämällä yritti saaha edes jonkunlaista kyyneleen tapasta tulemaan että tuomarit näkis sen herkän puolen? :whistle: ettei jäis vaikutelmaa että ihan sama tippuuko...

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Mie vähän luulen että se on kyllä ihan etukäteen kirjotettu juttu että se Marje on sellanen Bitch, vähä niinku Jade. Ja sitä edellisesä jaksossa oli kanssa yks eukko sellane joka sai muut repimään pelihousunsa... :whistle:

juu ei ole, se on kuule paljon pahempi irl... Olen saamaa meikkaajan kurssia Marjen kanssa käynyt...

Alkuperäinen kirjoittaja Sudenkorento:
Mie vähän luulen että se on kyllä ihan etukäteen kirjotettu juttu että se Marje on sellanen Bitch, vähä niinku Jade. Ja sitä edellisesä jaksossa oli kanssa yks eukko sellane joka sai muut repimään pelihousunsa... :whistle:

juu ei ole, se on kuule paljon pahempi irl... Olen saamaa meikkaajan kurssia Marjen kanssa käynyt...

Ai jaa :D
Mutta siis tarkotin että haluaakohan netuohon sarjaan aina jonkin sellasen tyypin joka saa muut kiehumaan? :whistle:

Mutta siis tarkotin että haluaakohan netuohon sarjaan aina jonkin sellasen tyypin joka saa muut kiehumaan? :whistle:

Kyllä se varmaan ihan plussaa on, mutta ei tolla asenteella ainakaan voiteta... Teki mun vieressä lopputyötä ja kokoajan huus vittua ja huoraa millon millekkin :kieh:

Kyllä se varmaan ihan plussaa on, mutta ei tolla asenteella ainakaan voiteta... Teki mun vieressä lopputyötä ja kokoajan huus vittua ja huoraa millon millekkin :kieh:

No onhan herttanen pikkuneiti :heart: :D