Toi Fisher Price:n puhuva koira on pelottava

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä tyttö sai toissa jouluna sen kummeilta, oli jo paketissa ja ei ollu puhetta mitä olivat ostaneet. pökkäsin sen sit vaan meiän vaatekaappiin ja yöllä rupes itekseen puhumaan. oli sydänkohtaus lähellä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja pia:
Meillä tyttö sai toissa jouluna sen kummeilta, oli jo paketissa ja ei ollu puhetta mitä olivat ostaneet. pökkäsin sen sit vaan meiän vaatekaappiin ja yöllä rupes itekseen puhumaan. oli sydänkohtaus lähellä :kieh:

:laugh: jep meilläkin ne koirat joskus pälpättää, kummallaki on siis oma koira

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Senhän voi sammuttaakin:)

Joo niin voi, mutta en tiennyt että se puhuu itsekseenkin. Meillä on ollut se päällä, kun tyttö tykkää leikkiä sillä hereillä ollessaan. Luulin että se puhuu vaan kun siihen koskee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Senhän voi sammuttaakin:)

Joo niin voi, mutta en tiennyt että se puhuu itsekseenkin. Meillä on ollut se päällä, kun tyttö tykkää leikkiä sillä hereillä ollessaan. Luulin että se puhuu vaan kun siihen koskee.

jospas se on ollut silleen et siihen joku muu lelu tai jokin koskenut et silleen puhuu. Meillä se on höpöttäny yksin vaan ukkosella mut siitä lähtien oonkin pitäny sen kiinni jos sillä ei leikitä.

meillä kans sellanen... onhan se kuitenkin ihan mukava kun illalla yksin sohvalla kyhjöttäessä kuuluu jostain rakastan sinua :D
mutta joo, kyllä se oli melko karmaisevaa kun keskellä yötä kuuluu halaa minua etc. kun tosissaan alussa se puhu VAIN jos siihen koski... nyt juttelee itekseen vähän väliä :D

Meilläkin vastaava hauskuus juttelee ihan itsekseen. Tässä eräänä päivänä olin just torkahtamassa poitsun kanssa unille, kun yks`kaks kuului "rakastan sinua, halaa minua". Silloin en vielä tiennyt off- nappulasta :)

meillä myös tuo koira. Minusta on älyttömän hauska se "sininen korva". kuunnelkaapa varsin. kaikki muut osat "punainen nenä, keltainen jalka" yms. on puhuttu sellaisella lirkuttelevalla äänellä, mut sit on kyllä nauhoittaja-tätillä menny hermot tuon "sininen korva"-kohdalla. :laugh: Sellaisella v..neella äänellä se kuuluu... HIH :D
...ja on muuten tosi kiva ja tarttuva se laulu: kaksi kättä ja yksi pää... :whistle:

yöllä oli keikahtanut hyllyllä ja puheli itsekseen. olin vielä just silloin yksin yön 1.5 v tytön kanssa. muutenkin inhoan sitä kun laulut ja lorut katkeaa kesken jos hipaiseekin kesken laulua. meilläkin tyttö tykkäisi pitää sitä sylkyssä esim. laulun ajan mut ei voi kun laulu katkeaa heti. kammottava lelu.

Joo,no kyllä tuo meilläkin puhelee yksin joskus:)
Eiks siinä toisessa jalassa oo se lopetus-nappula?
Ja ne laulut jää soimaan päähän,ärsyttää jo pyykkejä leivttäessä laulella niitä..Mut kuopus tykkää,jammailee innolla mukana ku kuuluu laulut :D
Esikko taas laulaa ;Onko sulla nakki-nakki-korvat" eikä suostu millään uskomaan että ne on LUPPAkorvat :)

Laulaako muuten muiden koira "hama-hama-hakki"?Tai jotenkin vähän jollain aksentilla?

Minkä takia muuten siit pää olkapää peppu polvet varpaat - biisistä on sensuroitu peppu :laugh:

Edelliselle: Saatko niistä solmun, tai ehkä rusetin... :laugh:

Meillä mies meinasi jo kaupassa heittää sen elukan kärryistä mutta sitten se huusi "MINÄ RAKASTAN SINUA!" ni ei ilenny :D

Meillä muksu sai joskus lahjaksi sellaisen nuppipalapelin missä oli niitä elukoita ja kun palan pisti paikoilleen niin se sitten asiaankuuluvasti piti ääntä, mikä eläin nyt kyseessä sitten olikaan. Sain kyllä ekan kerran sätkyn kun illalla nukkumaan mennessä sammutin valot ja pimeestä olkkarista kuulu "KUKKOKIEKUUUUU" :D

:laugh: Meiltä löytyy toi kans ja usein on vielä pojun pinniksessä unikaverina ni kiva kun keskellä yötä alkaa soimaan joku hämähäkki tai jos sul lysti on |O En mä muista koskaan iltasella sammuttaa sitä :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Minkä takia muuten siit pää olkapää peppu polvet varpaat - biisistä on sensuroitu peppu :laugh:

Edelliselle: Saatko niistä solmun, tai ehkä rusetin... :laugh:

Meillä mies meinasi jo kaupassa heittää sen elukan kärryistä mutta sitten se huusi "MINÄ RAKASTAN SINUA!" ni ei ilenny :D

:laugh:

Yhteistyössä