toi äijä ei kyllä sovellu isäksi!

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt "mieheensä"
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt "mieheensä"
menee hermo! Mulla on ummetusta ollut ja istuin äsken vessassa pitkään enkä voinut tulla pois, taapero huusi kurkku suorana ties kuinka pitkään, kävi vessan oven takanakin ja taas meni isin luo, mä huutelin vessasta et anna tuttia tai jotain, jos et iltapalaa viiti antaa ni ukko ei tee mitään, katsoo telkkaria. Miten se kehtaa??!! huudattaa omaa lastaan noin
 
Meidän pappa tänään kaupassa laittoi pojan ostoskärryn sisälle istumaan, kun kuulemma lapsi haluaa olla siellä |O |O |O |O

Perkele kun pilaa kaiken hyvän mitä olen lapsen saanut oppimaan, kai sitä sääntöjä ja ohjeita on opittava noudattamaan pienestä pitäen - kärryissähän ei saa enää pitää lapsia!!!
 
Meillä sama ongelma. Mies istuu sohvalla tai tietokoneella, mä hoidan meidän 2 lasta, pyykkään, siivoan, hoidan astiat ja teen ruokaa. Jos olen esim kaupassa niin kotiin tullessamme haistan jo ovella että tytöllä jka vaippoja käytää, on kakka vaipassa vaan ei ole mies vaihtanut ja kun vaihdan, hohtaa peppu jo punaisena ja on kipeä.. :( Ja mikä pahinta, mies haluaisi vielä kolmannen vaan minä olen sanonut etten tee yhtään enempää ennen kun sun asenne muuttuu lapsias ja minua kohtaan! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja masumamma:
Meillä sama ongelma. Mies istuu sohvalla tai tietokoneella, mä hoidan meidän 2 lasta, pyykkään, siivoan, hoidan astiat ja teen ruokaa. Jos olen esim kaupassa niin kotiin tullessamme haistan jo ovella että tytöllä jka vaippoja käytää, on kakka vaipassa vaan ei ole mies vaihtanut ja kun vaihdan, hohtaa peppu jo punaisena ja on kipeä.. :( Ja mikä pahinta, mies haluaisi vielä kolmannen vaan minä olen sanonut etten tee yhtään enempää ennen kun sun asenne muuttuu lapsias ja minua kohtaan! |O

:eek: :headwall: laiskuuden huippu!
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja masumamma:
Meillä sama ongelma. Mies istuu sohvalla tai tietokoneella, mä hoidan meidän 2 lasta, pyykkään, siivoan, hoidan astiat ja teen ruokaa. Jos olen esim kaupassa niin kotiin tullessamme haistan jo ovella että tytöllä jka vaippoja käytää, on kakka vaipassa vaan ei ole mies vaihtanut ja kun vaihdan, hohtaa peppu jo punaisena ja on kipeä.. :( Ja mikä pahinta, mies haluaisi vielä kolmannen vaan minä olen sanonut etten tee yhtään enempää ennen kun sun asenne muuttuu lapsias ja minua kohtaan! |O
Heittäisin jo tollasen miehen pihalle jos siitä ei muutenkaan oo mitää apua kotona! Puhu nyt järkee sille miehelle ja sano et kotityöt jaetaan tasan! Jos esim. sä peset pyykit ni hän vois ne ripustaa kuivumaan, ja jos sinä laitat astianpesukoneen päälle ni hän voi tyhjentää, ja jos sinä imuroit ni hän voi pestä lattiat. Näin meillä ja toimii hyvin! Tehtäviä vaihdellen tietenkin...
 
Voi että tollainen on ärsyttävää. Mitäs jos alkaisitte vaatia siltä mieheltä lastenhoitoa silloin, kun olette kotona, sanotte vaan joka kerta kun jotain pitää tehdä, ja vaaditte miehen tekevän. Ehkä silloin oppisi tajuamaan, mitä lasten kanssa oikeasti pitää tehdä.

Tuossahan on siis puute siitä, että mies ottaisi oman vastuunsa isänä. Mutta jos sitä vastuuta ei ole heti ottanut, sen saaminen päälle ei välttämättä ikinä onnistu. Mut kannattaa silti yrittää.

Meillä on sellainen tilanne, että mies kyllä haluaisi ottaa vastuun, mutta silloin kun tekee jotain, on niin keskittynyt ettei näe eikä kuule edes lapsia. Niinpä mä sanon hänelle aina asioista, niin olen huomannut että hän itsekin paremmin tajuaa mitä pitää tehdä. Ei hän ota sitä nalkuttamisena koska itsekään ei halua olla vastuuton isä.

Toinen, mikä meidän piti tehdä, oli tietokonerajoitus. Eli tehtiin miehen kanssa ajat, jolloin tietokonetta saa käyttää, se oli hänelle ihan riippuvuus ja esti lastenhoidosta huolehtimisen.

Nyt toimii paljon paremmin. :heart:
 
ap
masumamma, meillä on joskus just tuota. ja sit sen kerran, kun on vaihtanut vaipan, niin mun pitäis niin ylistää ja kehua, kuinka hyvä isä se on. paskat! Mä en voi sietää koko ukkoa, ei se täällä tee mitään muuta kuin istuu sohvallaan ja pelaa pleikkarilla tai katsoo jotain turhanpäivästä telkkarista. valittaa mun tekemättömistä töistä (kun en kerkiä ihan joka paikkaa puunaamaan just hetinyt) ja ruinaa aina seksiä. Kas kun halut on menny jo aikoja sitte..
 
joku
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
ei sovellu isäks mut silti on jo isä?
Juu, kun oisinkin voinut ennustaa, miten tässä tulee käymään niin en ois lapsia hänen kanssaan tehnyt!
Kyllä musta sen voi jotenkin ennustaa. Vai oliko mies joku talousihme ennen lapsia ja sitten lasten jälkeen laiskistui?
 
Iskä
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt "mieheensä":
menee hermo! Mulla on ummetusta ollut ja istuin äsken vessassa pitkään enkä voinut tulla pois, taapero huusi kurkku suorana ties kuinka pitkään, kävi vessan oven takanakin ja taas meni isin luo, mä huutelin vessasta et anna tuttia tai jotain, jos et iltapalaa viiti antaa ni ukko ei tee mitään, katsoo telkkaria. Miten se kehtaa??!! huudattaa omaa lastaan noin

Minkä takia pitää istua vessassa, jos on ummetusta? Tuskin miehesi turhaan teidän lasta huudattaa, etkai vaan suurentele mitätöntä asiaa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
masumamma, meillä on joskus just tuota. ja sit sen kerran, kun on vaihtanut vaipan, niin mun pitäis niin ylistää ja kehua, kuinka hyvä isä se on. paskat! Mä en voi sietää koko ukkoa, ei se täällä tee mitään muuta kuin istuu sohvallaan ja pelaa pleikkarilla tai katsoo jotain turhanpäivästä telkkarista. valittaa mun tekemättömistä töistä (kun en kerkiä ihan joka paikkaa puunaamaan just hetinyt) ja ruinaa aina seksiä. Kas kun halut on menny jo aikoja sitte..
noh,kaikki me erehdytään joskus. itekki olisin voinut harkita vähä paremmin kenen kans lapset teen,mutta tehtyä ei saa tekemättömäksi
:/
Joitakin asioita ei voi perua mutta niiden kans voi elää,kuten se että olet valinnut tuolasen miehen. Ei ole myöhästä tehdä asioille jotain, uhkaa erolla jos ei aikuistu tai tee jotain mikä saa miehen heräämään. Jos ei ota opikseen niin sitten lähdet ja tulet varmaa yhtä hyvin yksinkin toimeen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt "mieheensä":
menee hermo! Mulla on ummetusta ollut ja istuin äsken vessassa pitkään enkä voinut tulla pois, taapero huusi kurkku suorana ties kuinka pitkään, kävi vessan oven takanakin ja taas meni isin luo, mä huutelin vessasta et anna tuttia tai jotain, jos et iltapalaa viiti antaa ni ukko ei tee mitään, katsoo telkkaria. Miten se kehtaa??!! huudattaa omaa lastaan noin

Minkä takia pitää istua vessassa, jos on ummetusta? Tuskin miehesi turhaan teidän lasta huudattaa, etkai vaan suurentele mitätöntä asiaa?
No jos tähän pitää yksityiskohtaisesti selvittää wc:ssä käyntini, niin laitoin peräruiskeen, koska ummetus teki vatsaan tosi kipeetä. Ehkä minulla sitten kestää vessakäynti tässä tapauksessa pitkään, mutta kun oli tosi vaikea saada mitään ja kipeetä teki. Ja toi mies on huudattanut lapsia ennenkin, eikä päästänyt minua lastenhuoneeseen ottamaan pientä syliin (yritti siis unikoulua niin, että lapsi huutaa niin kauan, kunnes nukahtaa ja huoneeseen ei mene kukaan ennen sitä), esimerkiksi. itsensä se asettaa aina ennen muita, ei ole minkäänlaista kykyä asettua muiden asemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Joitakin asioita ei voi perua mutta niiden kans voi elää,kuten se että olet valinnut tuolasen miehen. Ei ole myöhästä tehdä asioille jotain, uhkaa erolla jos ei aikuistu tai tee jotain mikä saa miehen heräämään. Jos ei ota opikseen niin sitten lähdet ja tulet varmaa yhtä hyvin yksinkin toimeen.
Pitää kuitenkin muistaa, että jos mies on saanut viihtyä roolissaan jo useamman vuoden, ei se muuttuminenkaan käy hetkessä, ja asioista saa sanoa todennäköisesti sadannenkin kerran... Mutta tosissaan, ei kaikkea tarvitse sietää kovin pitkään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja :
ei sovellu isäks mut silti on jo isä?
Juu, kun oisinkin voinut ennustaa, miten tässä tulee käymään niin en ois lapsia hänen kanssaan tehnyt!
Kyllä musta sen voi jotenkin ennustaa. Vai oliko mies joku talousihme ennen lapsia ja sitten lasten jälkeen laiskistui?
No me ehdittiin olla yhdessä vajaa vuosi, kun tein positiivisen raskaustestin. Tiedän jo, mikä olen, ei tarvitse sitä sanoa. Silti ärsyttää, kun olen elämäni aina onnistunut pilaamaan, vaikka olen yrittänyt olla kiltti ja hyvä ja muita ajatteleva. Mutta virheitä tehnyt :( Kadehdin niitä, jotka onnistuu saamaan sen täydellisen elämän, mä en onnistu missään, ainakaan valitsemaan hyvää elämänkumppania.
 
-_-
Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt "mieheensä":
menee hermo! Mulla on ummetusta ollut ja istuin äsken vessassa pitkään enkä voinut tulla pois, taapero huusi kurkku suorana ties kuinka pitkään, kävi vessan oven takanakin ja taas meni isin luo, mä huutelin vessasta et anna tuttia tai jotain, jos et iltapalaa viiti antaa ni ukko ei tee mitään, katsoo telkkaria. Miten se kehtaa??!! huudattaa omaa lastaan noin

Minkä takia pitää istua vessassa, jos on ummetusta? Tuskin miehesi turhaan teidän lasta huudattaa, etkai vaan suurentele mitätöntä asiaa?
Just, huomaa kyllä että tulee miehen suusta tää kommentti
 
Iskä
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt "mieheensä":
menee hermo! Mulla on ummetusta ollut ja istuin äsken vessassa pitkään enkä voinut tulla pois, taapero huusi kurkku suorana ties kuinka pitkään, kävi vessan oven takanakin ja taas meni isin luo, mä huutelin vessasta et anna tuttia tai jotain, jos et iltapalaa viiti antaa ni ukko ei tee mitään, katsoo telkkaria. Miten se kehtaa??!! huudattaa omaa lastaan noin

Minkä takia pitää istua vessassa, jos on ummetusta? Tuskin miehesi turhaan teidän lasta huudattaa, etkai vaan suurentele mitätöntä asiaa?
No jos tähän pitää yksityiskohtaisesti selvittää wc:ssä käyntini, niin laitoin peräruiskeen, koska ummetus teki vatsaan tosi kipeetä. Ehkä minulla sitten kestää vessakäynti tässä tapauksessa pitkään, mutta kun oli tosi vaikea saada mitään ja kipeetä teki. Ja toi mies on huudattanut lapsia ennenkin, eikä päästänyt minua lastenhuoneeseen ottamaan pientä syliin (yritti siis unikoulua niin, että lapsi huutaa niin kauan, kunnes nukahtaa ja huoneeseen ei mene kukaan ennen sitä), esimerkiksi. itsensä se asettaa aina ennen muita, ei ole minkäänlaista kykyä asettua muiden asemaan.

Mitäs, jos puhuisit miehesi kanssa? Me miehet ymmärretään puhetta.
 
Viivi
Alkuperäinen kirjoittaja masumamma:
Meillä sama ongelma. Mies istuu sohvalla tai tietokoneella, mä hoidan meidän 2 lasta, pyykkään, siivoan, hoidan astiat ja teen ruokaa. Jos olen esim kaupassa niin kotiin tullessamme haistan jo ovella että tytöllä jka vaippoja käytää, on kakka vaipassa vaan ei ole mies vaihtanut ja kun vaihdan, hohtaa peppu jo punaisena ja on kipeä.. :( Ja mikä pahinta, mies haluaisi vielä kolmannen vaan minä olen sanonut etten tee yhtään enempää ennen kun sun asenne muuttuu lapsias ja minua kohtaan! |O

Siis mikä tollasia miehiä vaivaa halutaan lapsia muttei hoideta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt "mieheensä":
menee hermo! Mulla on ummetusta ollut ja istuin äsken vessassa pitkään enkä voinut tulla pois, taapero huusi kurkku suorana ties kuinka pitkään, kävi vessan oven takanakin ja taas meni isin luo, mä huutelin vessasta et anna tuttia tai jotain, jos et iltapalaa viiti antaa ni ukko ei tee mitään, katsoo telkkaria. Miten se kehtaa??!! huudattaa omaa lastaan noin

Minkä takia pitää istua vessassa, jos on ummetusta? Tuskin miehesi turhaan teidän lasta huudattaa, etkai vaan suurentele mitätöntä asiaa?
No jos tähän pitää yksityiskohtaisesti selvittää wc:ssä käyntini, niin laitoin peräruiskeen, koska ummetus teki vatsaan tosi kipeetä. Ehkä minulla sitten kestää vessakäynti tässä tapauksessa pitkään, mutta kun oli tosi vaikea saada mitään ja kipeetä teki. Ja toi mies on huudattanut lapsia ennenkin, eikä päästänyt minua lastenhuoneeseen ottamaan pientä syliin (yritti siis unikoulua niin, että lapsi huutaa niin kauan, kunnes nukahtaa ja huoneeseen ei mene kukaan ennen sitä), esimerkiksi. itsensä se asettaa aina ennen muita, ei ole minkäänlaista kykyä asettua muiden asemaan.

Mitäs, jos puhuisit miehesi kanssa? Me miehet ymmärretään puhetta.
Arvaas, kuinka monta kertaa olen yrittänyt puhua? Mies lupaa, ehkä yrittääkin. Mutta sitten tulee taas sama tilanne eteen: joku muu menee lasten edelle (=tv). Oon yrittänyt nätisti sanoa, kiukkusena sanoa, kannustaa, kehua, ihan mitä vaan, mutta ei auta. Kai se on toi perusluonne sitte vai mikä lie, mutta sellanen se vaan on. Ei koskaan ulkoile lasten kanssa vaikka pyydän tai mitään muutakaan. Kyl se tänään kävi suihkussa niiden kanssa, ja törkkäs märät lapset mulle puettaviksi. Mitään asiaa se ei tee alusta loppuun ite. Ja tosta kaikesta pitäis olla jatkuvasti kiittelemässä? Kiitollinen oon, kun se jotain tekee, mutta hitto vieköön, onko tuo nyt tarpeeksi teidän mielestä, että kerran viikossa suihkuttaa lapset?
 
Iskä
Alkuperäinen kirjoittaja -_-:
Alkuperäinen kirjoittaja Iskä:
Alkuperäinen kirjoittaja pettynyt "mieheensä":
menee hermo! Mulla on ummetusta ollut ja istuin äsken vessassa pitkään enkä voinut tulla pois, taapero huusi kurkku suorana ties kuinka pitkään, kävi vessan oven takanakin ja taas meni isin luo, mä huutelin vessasta et anna tuttia tai jotain, jos et iltapalaa viiti antaa ni ukko ei tee mitään, katsoo telkkaria. Miten se kehtaa??!! huudattaa omaa lastaan noin

Minkä takia pitää istua vessassa, jos on ummetusta? Tuskin miehesi turhaan teidän lasta huudattaa, etkai vaan suurentele mitätöntä asiaa?
Just, huomaa kyllä että tulee miehen suusta tää kommentti

Mitäpä, jos opettelet lukemaan asioita rivienvälistä. Vaimoni ei pidä minua millään tavalla sovinisiti, jos sitä tarkoitat.

 
vieras
Mun isä on tuollainen itsekäs paskaperse. narsisti. No silloin ei ollut tietokoneita, eikä pleikkareita. Mutta käytti aikansa autolla huviajeluun. ryyppäämisen, vaimon hakkaamiseen.
 

Yhteistyössä