toi 3v saa mut ihan raivohulluuden partaalle *häpeää*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
on toi lapsi missä hyvänsä, niin se haluaa kotiin ÄIDIN kanssa.
kotiin kotiin kotiin, äitin tykö.

joo,mielelläni toki lapseni kanssa olisin, mut välittömästi äidin seurassa alkaa sellanen RAIVOSTUTTAVA ja HIRVEE kitinä, vinkuna ja marina.
vittu mikää ei oo hyvin.

ensin ei halua nukkuun, sit haluaa nukkuun, sit on väärä peitto ja tyyny väärin, sit tahtoo katsoo telkkaa mut ei tahdokaan ja kauhee nälkä, mut ruokaa ei suostu syömään, tahtoo ketsuppia ja raivoo sit kun laitan sitä, haluaa maitoa kaataakseen sen syliinsä et voi vähän VINKUA lisää.

saatana huutais aj karjuis edes, mut tollanen vitun marina ja vinkuna tekee mut HULLUKS |O |O |O |O |O

anteeks kielenkäyttö, mut MÄ-EN-JAKSA |O :'(

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
paskan marjat sille mitkää tomit kelpaa ku ulisee vaan.

ja kyllä 3v helvetin rasittava ipana.

EN HALUA ENÄÄ IKINÄ LISÄÄ LAPSIA TÄÄ ON NIIN PERSEESTÄ |O

Tiedän tunteen :hug: Laiha lohtu on se, että se on täysin normaalia ja terveen lapsen käytöstä.

ensin ei halua nukkuun, sit haluaa nukkuun, sit on väärä peitto ja tyyny väärin, sit tahtoo katsoo telkkaa mut ei tahdokaan ja kauhee nälkä, mut ruokaa ei suostu syömään, tahtoo ketsuppia ja raivoo sit kun laitan sitä, haluaa maitoa kaataakseen sen syliinsä et voi vähän VINKUA lisää.

:laugh:
Anteeks :ashamed: Tiedän että sulla ei varmasti ole hauskaa... Todella rasittavaa tollanen, mut voimia :hug: Toukka taitaa vähän testailla äipän kestokykyä :whistle:

*muoks* menipäs nuo tummennuksetkin persiilleen... :ashamed:

meillä ihan samanlainen 2v. ensin se jankkaa aamun et mennään mummolle. sitten ku ollaan sinne päästy, ei suostukkaan käytävästä sisälle. väkisin ku kantaa sisälle,ni koko ajan laittamassa kenkiä ja lippistä ja raahaa mulle kenkiä,et pitäs lähtä... esimerkkinä tän päiväisestä :headwall: kaikki tää on alkanu ihan viikon sisään ja mulla on oikeesti hyvät hermot,mut alkaa jo hiukka kiristään pinnaa

joo siis toi oli viime yön mummulassa ja aamulla halus kotiin itku kurkussa äidin luo. vaarihan sit toi pojan kotiin, niin kauhee räyhääminen pystyyn kun hän ei koskaan ikinä pääse mummulaan ja äiti on tyhmä :headwall: :headwall: :headwall:

tällä hetkellä se makaa perse pystyssä keskellä eteisen lattiaa ja parkuu, nyt se tuli olkkarin lattialle makaan ja huutaan. huutanu vasta 2 tuntia, tää on oikein mukavaa.

hitto mä heitän sen sänkyynsä kohta.

josko mä todella 40vuoden päästä jaksaisin nauraa tälle.

Joo, niin tuttua. Meidänkin neiti 3 v ja illat varsinkin mukavia.. Ei sitä yöpaitaa, eikä sitä tyynyä/peittoa, unilelua, satukirjaa. On jano, nälkä, pissähätä, vaikka tasan kaikki hyvin. Äiti on ihan tyhmä, mutta vieressä pitäis olla. Tosin pikkuhiljaa alkaa tuntumaan, josko rauhoittuis, ei kai tää voi ikuisesti kestää.

aamupäivä meni hyvin, mut nyt taas melkein 2h kitinää ja vinkunaa takana.
aloin jo miettii et sattuuko sitä perkele jonnekin kun ulisee vaan, mut ei, kunhan on RASITTAVA.
tää on nyt toinen päivä putkeen kun mulla palaa käpy ihan totaalisesti tohon korviin käyvään vikinään |O
tekis mieli karjua et pidä PÄÄS KIINNI, mut en tietenkään karju :ashamed:

itseekin pelottaa miten pahalle päälle toi saa mut tolla vinkunallaan :ashamed:

nyt onneks meni nukkumaan.

niin se haluaa kotiin ÄIDIN kanssa.
kotiin kotiin kotiin, äitin tykö.

joo,mielelläni toki lapseni kanssa olisin, mut välittömästi äidin seurassa alkaa sellanen RAIVOSTUTTAVA ja HIRVEE kitinä, vinkuna ja marina.
vittu mikää ei oo hyvin.

saatana huutais aj karjuis edes, mut tollanen vitun marina ja vinkuna tekee mut HULLUKS |O |O |O |O |O

anteeks kielenkäyttö, mut MÄ-EN-JAKSA |O :'(

Kuulostaa ihan meidän 2-vuotiaalta, aloittanut ton nyt pari kuukautta sitten... NIIN rasittavaa kun se ei itsekään tiedä mitä tahtois, mut silti tahtoo niin kovasti. Ja raivoaa. Ja kaikki pitäis saada tehdä itse vaikkei osaiskaan. Ja kun ei osaa, turhautuu ja raivoaa ja sittenkään ei saa auttaa...

No, toi meidän poika saa kyllä huutoraivareitakin, mutta toi 4-v tyttö sitten vinkuu... Sillä joku ihme vinkumiskausi et normaalilla äänellä ei voi puhua ollenkaan.
:headwall: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
totako mulla on sitte odotettavissa? :o |O nimim. 1v5kk lapsen äitee :|

jep :saint:

mut eikse mee niin et jos on vaikee uhmis, niin on helpompi murkkuikä? sanokaa et niin se menee?? pliissssss.... :saint:

Noin mäkin oon kuullut. Ja äitini mukaan niin ainakin sen lapsilla on mennytkin... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mee lattialle pojan viereen ulisemaan, kato mikä reaktio tulee. Toisinaan toi kikka tepsii meidän vinkumiinaan.

oon muuten tehny ton. ja mun mies harrastaa tota, heti ku poika alkaa vinkuun, niin mies matkii sitä... menee hetkeks hämillen ja saa sit raivarin ja huuto jatkuu :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Ota se mukula vähäks aikaa ihan sun lähelle, niin nsua ei niin paljon kiukuta... tee vaikka poppareita ja kato sen kaa joku kiva video.

kun ei se oo mun lähellä!!
me ollaan tässä mun kesäloman aikana vuokrattu 4 leffaa ärrältä ja tänään viimeks katsottii yhdessä maa aikojen alussa II, syötiin eilen sipsiä ,käytiin rapumerta katsomassa, uitiin, saunottiin, pestiin mattoja, käytiin korkeasaaressa, ollaan nukuttu vierekkäin jne, mut eieieieieiei |O

sit kun se raivari tulee, niin mun on ihan turha alkaa sitä yrittää lähelle..

"Ihanaa" kuulla,että jollain muullakin hermo kiristyy tollasesta kitinästä...Meillä tuo runsas 2v pitää myös tuollaista helskutin marinaa ja vinkunaa joka asiasta.Just äsken tultiin puistosta takas kotiin hyvinkin lyhyen ajan jälkeen kun neidillä ei ollut taas mikään hyvin.Koko ajan kuuluu vaan en halua/haluan/en halua/haluan...Ei siis oikeesti itsekään tiedä mikä olis hyvin!Ensin haluaa välttämättä kävellä itse,sitten haluaa syliin,sitten taas kohta jotain muuta.ARGH sitä vinkunaa...
Meillä oli kyllä esikon kanssa samassa iässä ihan samanlaista.Silloin olin vielä viimeisilläni raskaana ja kaiken lisäks nekin hormoonit jylläs täysillä.Silloin oli kyllä välillä hermo tosi tiukassa taaperon kanssa ja itkua väännettiin molemmat!Itelleni oon ottanut oikein mantraksi sen,että "Tää on vaan vaihe,kohta se on jo ohi..."!Tsemppiä kaikille! =)

Mä niin tiedän ton venkslausvaiheen :headwall: :headwall:

Mä rupesin tekemään niin että kun muksu halus maitoo ja perään eikun vettä niin kysyin kumpaa laitetaan? Tuumas vettä niin siihen että vettä nyt tulee ja vaihtaa ei enää voi :D enkä vaiha vaikka päällään muksu pomppis :headwall:

Jos lohduttaa niin tuo 6 vee osaa jo päättää mitä haluaa että kyllä se siitä kun taidot karttuu =) ja kysehän on juur siitä että 3 vuotias ei yksinkertasesti osaa vielä päättää ;) muttakun meillä tuo kohta 5 vee ei aina osaa päättää vieläkään |O mä sitte kysynki välillä että onko vaikeeta päättää johon toinen tuumaa että no on! :D

Raivostuttavaa mutta ohimenevää ja helpottaa huomattavasti kun ei anna miljoonaa vaihtoehtoa tai sitten vaan perusjutuissa ei anna vaihtoehtoja ollenkaan :D että sitä on mitä on laitettu .... ja sitten semmosissa asioissa kun on aikaa venkslata ja pähkäillä niin harjottelee sitä päättämistä =)

eipä meillä vaihtoehtoja olekaan..

korkeintaan esim. et syötkö banaanin vai jugurtin, johon se sanoo jugurtin ja annan sen sille ja se alkaa luonnollisesti sit huutaan ku olis halunnu banaanin. sit sanon et voivoi, itse valkkasit jugun et alappas lappaa sitä kitusiis, niin hirveen huudon kera se saattaa syödä kaks lusikallista ja raivoo vaan :headwall:

kun ei toi enää ees syö mitään, on ku varpunen :ashamed:

Yhteistyössä