V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja niin ja niin:Jahas siis masturboit katsellessasi Kiiminkistä!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin ja niin:Jahas siis masturboit katsellessasi Kiiminkistä!!!!
No en nyt sentäänMutta mietin kyllä, että olisi kivaa, jos kaikki lääkärit tekisivät työtään noin täydellä sydämellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Kuka se on?Lyön vaikka pääni pantiksi, että Tohtori Pod on paljon ammattitaitoisempi.
Alkuperäinen kirjoittaja niin ja niin:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja niin ja niin:Jahas siis masturboit katsellessasi Kiiminkistä!!!!
No en nyt sentäänMutta mietin kyllä, että olisi kivaa, jos kaikki lääkärit tekisivät työtään noin täydellä sydämellä.
Älä valehtele, mahlat valuvat kuiteski pitkin reisiä
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No mä en tajua miksi sitä pitäis hehkuttaa. Enemmän arvostan meidän tk:n pitkän uran ilman mitään show-meininkiä tehnyttä lääkäriä.
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Olen varmaan ainoa suomalainen, joka ei ymmärrä tämän Kiminkisen viehätystäAkuutin omalääkärin ottaisin mielummin
lääkärikseni siis...
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:Olen varmaan ainoa suomalainen, joka ei ymmärrä tämän Kiminkisen viehätystäAkuutin omalääkärin ottaisin mielummin
lääkärikseni siis...
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Ei ole minunkaan makuuni hänen tyylinsä. En sano, että olisi huono lääkäri tai muuta sellaista, ei vain vetoa minuun tuo tyyli.