Tohtori Hause

Kattoin nyt sitten eka kertaa ton paljon kehutun ohjelman, suurella innolla, mutta että osas olla naivi ja lapsellisen typerä. Arhg. Älykkääksi, sarkastiseksi ilmeisesti tarkoitettu sanailukin oli niin ontuvaa, että.

Tuleeko enää yhetään hyviä sarjoja telkusta? KErtokaa, jos tulee. Mullan alla on ollut viimeisin hyvä, sen jälkeen en ole mieluista löytänyt. Auttakaa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja nallekarhu2:
House on niin mahtava! Mä en kestä jos en näe sitä joka torstai :D
SIis mikä siinä on mahtavaa. VAlota mulle :D .
no ne sen vitsit, tai siis se sarkastisuus :D vaikka tän päivän jaksossa oli munkin makuun välillä vähä turhan roisia huumoria, mut yleensä nauran miehen kans aina kippuras ku katotaan sitä =)

vieras
William oli hautausurakoitsija ja Mary kätilö - joka jaksossa jonkun hautajaiset/kuolema ja uuden elämän alku tai ainakin alun yritys, brittisarja lauantaisin 22, vuosi sitten taisi vielä tulla. Oli elämänmakuinen ja näyttelijät hyviä ja plussana "tavallisen" ihmisen näköisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä tykkään Housesta! Paljon parempi sairaalasarja kun joku teho-osasto :x
EIkö sinusta ollut ollenkaan epäuskottavaa, että näkee 4mm päästä hippotalamuksesta tai jostain juuttaasta sivulla olevan tukoksen paljain silmin. :whistle: TAI että se idiootti lääkäri haluaa nähdä, kun pikkutytölle kerrotaan lähestyvästä kuolemasta, ja se haluaa nähdä kuinka se reagoi.
'
No, makuja on monia ja varmaan jos sarjaa seuraa, ei sitä katso niin kriittisesti kuin jos aloittaa keskeltä.

EIkö sinusta ollut ollenkaan epäuskottavaa, että näkee 4mm päästä hippotalamuksesta tai jostain juuttaasta sivulla olevan tukoksen paljain silmin. :whistle: TAI että se idiootti lääkäri haluaa nähdä, kun pikkutytölle kerrotaan lähestyvästä kuolemasta, ja se haluaa nähdä kuinka se reagoi.
'
No, makuja on monia ja varmaan jos sarjaa seuraa, ei sitä katso niin kriittisesti kuin jos aloittaa keskeltä.
Niin mutta täähän on satua.... =)

millipilli
'
No en mä katso fiktiivistä sarjaa sen vuoksi, että se olis uskottava...

vieras
Miten monta lääkäriä on vain yhtä potilasta varten, ja näillä lääkäreillä on aikaa esim lähteä katsoon potilaan kotia tarvittaessà? Entä kohta kuolevalle syöpäpotilaalle tehdään tosi isoja, rankkoja ja kalliita operaatioita, joissa on paljon lääkäreitä ja hoitajia? Ja kuinka toimenpiteiden jälkeen potilas on todella hyvän näköinen ja värinen. No, Amerikka on Amerikka ja siellä rahalla saa ja Mersulla pääsee. Paitsi kaikki potilaat ei ollu ees rikkaita.

'
No en mä katso fiktiivistä sarjaa sen vuoksi, että se olis uskottava...
No ei sihan fantasialtakaan vaikuta. JA jos sairaalasarjaa tekee, niin kai joku järki niissä jutuissakin pitäsi olla. Mun mielestä. B)

Minä olen koukussa geryn anatomiaan jota ei voi katsomatta tai viikko on pilalla. Jopa kesäuusinnat piti katsoa :snotty: Taidan vielä käydä ostamassa dvd:t :ashamed:

Housekin on ihan jees. Katson pääsääntöisesti, mutta en menetä yöunia jos nyt jakso jää välistä....

Yhteistyössä