Törmäsin rappupoliisiin *auts*

Alkuperäinen kirjoittaja Laalaa-nuotilla:
täytyy varoittaa miestäkin tuosta kyttääjästä |O Lähdenkin tässä viemään seuraavaa koneellista kuiv.huoneeseen,saa nähdä törmäänkö tuohon ihanuuteen taas :D
varo vaan, se on pinonnu sun pyykkis pois kun et oo kerran varausta tehny :D

terveisiä,kaikki oli ok,mutta oveen oli tullut lappu missä toivotaan että Pesutupa varataan aina vrk ennen käyttämistä.Allekirjoitus kohdassa oli TALOYHTIÖN HALLITUS

Siis ei kai kaupunginvuokrakämpissä nyt mitään taloyhtiön hallitusta ole???En mä ainakaan ole kutsua saanut mihinkään kokoukseen :D Pitäsköhän soittaa vuokrapuolelle ja kysyä vai antaa vaan asian olla :/ :ashamed:

vieras
kyllä mä ainakin kysyisin.asuttiin yksityisellä vuokralla kerrostalossa vuosia sitten sielä piti varata kuivaushuone mutta en ole aikaisemmin vuokrataloissa törmänny tommoseen.ainostaan pesu vuoro piti varata etukäteen koska välttämättä samalle päivälle ei enää saanu

Alkuperäinen kirjoittaja Laalaa-nuotilla:
terveisiä,kaikki oli ok,mutta oveen oli tullut lappu missä toivotaan että Pesutupa varataan aina vrk ennen käyttämistä.Allekirjoitus kohdassa oli TALOYHTIÖN HALLITUS

Siis ei kai kaupunginvuokrakämpissä nyt mitään taloyhtiön hallitusta ole???En mä ainakaan ole kutsua saanut mihinkään kokoukseen :D Pitäsköhän soittaa vuokrapuolelle ja kysyä vai antaa vaan asian olla :/ :ashamed:
Juu ei ole, asukastoimikuntia voi olla mut ei niilläkään ole päätäntävaltaa.

vieras
asiasta ongenkoukkuun... mä luin aloituksen että "törmäsin RATSUpoliisiin" ja jonnin verran meni aikaa kun pähkäilin, että mitä se ratsupoliisi siellä rappukäytävässä teki... :D

Laalaa-ei jaksa kirjautua
itse asiassa nää meidän muutamat kk mitkä täällä asutaan voi olla aika hupaisia tuon eukon takia...Täytyy vähän kysellä muilta asukkailta tuosta poliisista.Täällä asuu kuitenkin ihan mukavan tuntuisia lapsiperheitä. :)

Me asuttiin miehen kanssa ennen lapsia kerrostalossa ja siinä rapussa oli kanssa yx "poliisi"pariskunta.He mm.väittivät mulle että meidän koirat ovat kakanneet rappuun(mikä ei todellakaan pitänyt paikkaansa)ja olivat sen kakan käärineet talouspaperiin ja lähettivät sen meille postiluukusta sisälle,kirjekuoressa.Päällä teksti:tutkikaa tämä ja allekirjoitus taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja.No en tiedä mistä kakasta oli kyse koska en todellakaan koskenu ko.kuoreen.Mies kävi heille juttelemassa "kauniisti"asioista.No sitten alkoi valitus autoista,että yksi paikka per asunto.Meillä kun oli kaksi autoa ja vuokrasimme yhdeltä osakkeen omistajalta toisen paikan kun hänellä ei autoa ollut,no siitäkin nähtiin vaivaa.Lisäksi käytin mukamas liikaa talon omaa pesutupaa vaikken edes tiennyt missä se on...Sitten häkkivarastossamme oli auton renkaat,niitä ei saanut siellä pitää koska muitten säilössä olevat vaatteet alkoivat kai haista kumille,no ne jouduttiin viemään muualle säilytykseen.Voitte vain kuvitella olinko helpottunut kun talomme valmistui ja pääsi pois! =)

veikkaisin ma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olipa ihana :)

Viekö se muuten liikaa sähköä jos tolpasta ottaa virran imuriin? Vai mistä on kyse? En usko siitä ainakan olevan mitään sähköiskun vaaraa (pitää vielä varmistaa sähkäri-mieheltäni).
voipi pamahtaa sulake

BMI44-4
Hei, lyödään viisaat päät yhteen ja keksitään ap:lle mukavia vastaiskuja (siis lauseita, ei tekoja) tulevia jurnutuksia varten. Te jotka ootte kokeneet kovia vuokrataloissa, varmaan pystytte käyttää lauseita joita olisitte itse haluneet sanoa. Ap on vain lyhyen ajan vuokralla, joten hän voisi ehkä uskaltaa alkaa tähän leikkiin :D

Laalaa-ei jaksa kirjautua
kuvittelenko mä vain vai toimiiko tää palsta paremmin kun ei ole kirjautuneena?Tuntuu menevän viestit nopeammin läpi,eikä tule kokoajan sitä ihme "sivua ei voi näyttää" kohtaa,mikä harmittaa aina pirusti kun on pitkät litaniat kirjoittanut ja sitten näytölle tulee tyhjää kun painaa "lähetä" kohtaa.....

Vai että oikein nimittää itseään hallitukseksi ;) :whistle: ...nämä tiedetään.

Ja mun mielestä on ihan ok käytäntönä että pitää varata - mutta jos se on kerran ihan tyhjä eikö kellään varauksia niin miksi ihmeessä ei sinne saa pyykkejään laittaa??

...ja viimeistään tuo utelu 'sossuko maksaa' oli jo niin ala-arvoinen että huhhhuh.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Laalaa-ei jaksa kirjautua:
saa muuten nähdä koska meille aletaan valittaa kahdesta autosta...Toinen on siinä kuuluisalla "sähkötolppa" paikalla ja toinen ns.vieraspaikoilla
No tuosta kuuluisikin valittaa. Vieraspaikat kun on vieraita varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

Ja mun mielestä on ihan ok käytäntönä että pitää varata - mutta jos se on kerran ihan tyhjä eikö kellään varauksia niin miksi ihmeessä ei sinne saa pyykkejään laittaa??

...ja viimeistään tuo utelu 'sossuko maksaa' oli jo niin ala-arvoinen että huhhhuh.
niinpä,meinasin sanoa että rouvalla taitaa maksaa sossu,mutta mulle aivan sama miten maksaa ja kuka maksaa..Toi asenne vaan koko eukolla oli niin idioottimainen

:kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:

niinpä,meinasin sanoa että rouvalla taitaa maksaa sossu,mutta mulle aivan sama miten maksaa ja kuka maksaa..Toi asenne vaan koko eukolla oli niin idioottimainen

:kieh:

Yhteistyössä