Törmäsin rappupoliisiin *auts*

Voiko elämä olla jollakin noin helxxxxx vaikeaa???

Kävin viemässä pyykkejä kuivaushuoneeseen,kun tulin pois törmäsin rapussa n.60 v rouvaan.Tässä lyhennelmä keskustelusta

Rouva:Veitkö sinä pyykit kuivumaan?
Minä: vein

R: siitä olisi pitänyt laittaa vihkoon merkintä eilen

M:jaa-a enpä tiennyt,laitoin vihkoon nyt merkinnän,kun ei kuivaushuonetta ole kukaan käyttänyt viim.3 vkoon

R: ei sitä saa enään samana päivänä laittaa
M: aha

R:tiesitkö ettei autopaikan töpseliä saa käyttää jos imuroi auton?Tiedoksi vaan kun olet uusi täällä

M: selvä juttu,imuroimme muutenkin automme huoltoasemalla

R: ja tupakointi on sitten kielletty rappukäytävässä
M: parvekkeella käydään jos tupakoidaan

R onko teidän koira tuonut kepin sisälle rappuun teidän oveen eteen?
M Meillä ei ole koiraa,ehkä asialla on meidän 5 v poika

R paljonkos teidän perhe joutuu maksamaan vuokraa,maksaako sos.toimisto kaiken?

M EI MAKSA,ENKÄ OLE SINULLE MISTÄÄN TILIVELVOLLINEN

R kuule älä sinä minua sinuttele,teillä nykyajan vanhemmilla ei ole mitään käytöstapoja

M kuule,ei me täällä asuta kun muutama kk kun omakotimme valmistuu,koitahan kestää sen aikaa.

SIIS MINUN MIELESTÄ IHAN USKOMATON ROUVA,toivottavasti en näe häntä enään aikoihin

äippä32
Alkuperäinen kirjoittaja Laalaa-nuotilla:
Voiko elämä olla jollakin noin helxxxxx vaikeaa???

Kävin viemässä pyykkejä kuivaushuoneeseen,kun tulin pois törmäsin rapussa n.60 v rouvaan.Tässä lyhennelmä keskustelusta

Rouva:Veitkö sinä pyykit kuivumaan?
Minä: vein

R: siitä olisi pitänyt laittaa vihkoon merkintä eilen

M:jaa-a enpä tiennyt,laitoin vihkoon nyt merkinnän,kun ei kuivaushuonetta ole kukaan käyttänyt viim.3 vkoon

R: ei sitä saa enään samana päivänä laittaa
M: aha

R:tiesitkö ettei autopaikan töpseliä saa käyttää jos imuroi auton?Tiedoksi vaan kun olet uusi täällä

M: selvä juttu,imuroimme muutenkin automme huoltoasemalla

R: ja tupakointi on sitten kielletty rappukäytävässä
M: parvekkeella käydään jos tupakoidaan

R onko teidän koira tuonut kepin sisälle rappuun teidän oveen eteen?
M Meillä ei ole koiraa,ehkä asialla on meidän 5 v poika

R paljonkos teidän perhe joutuu maksamaan vuokraa,maksaako sos.toimisto kaiken?

M EI MAKSA,ENKÄ OLE SINULLE MISTÄÄN TILIVELVOLLINEN

R kuule älä sinä minua sinuttele,teillä nykyajan vanhemmilla ei ole mitään käytöstapoja

M kuule,ei me täällä asuta kun muutama kk kun omakotimme valmistuu,koitahan kestää sen aikaa.

SIIS MINUN MIELESTÄ IHAN USKOMATON ROUVA,toivottavasti en näe häntä enään aikoihin
missä päin tommosta on ?

vieras
Olipa ihana :)

Viekö se muuten liikaa sähköä jos tolpasta ottaa virran imuriin? Vai mistä on kyse? En usko siitä ainakan olevan mitään sähköiskun vaaraa (pitää vielä varmistaa sähkäri-mieheltäni).

siis pk-seudulla asun.Onneksi tämä vaan väliaikaista :/ Mä en sitä paitsi tajua tota sähkötolppa juttua en sitten millään.Tolppa sisältyy perusvuokraan,samoin toi kuivaushuone.Ilmeisesti se rouva kyttää kokoajan mitä rapussa tapahtuu :attn:

jep
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Viekö se muuten liikaa sähköä jos tolpasta ottaa virran imuriin? Vai mistä on kyse? En usko siitä ainakan olevan mitään sähköiskun vaaraa (pitää vielä varmistaa sähkäri-mieheltäni).
Ja miksei muka saisi? :eek:

Kaikissa taloyhtiöissä, missä oon asunut, on ainakin saanu. Maksetaanhan siitä saakelin paikasta ympäri vuoden, vaikka kesällä sitä ei tarvi sinänsä muuhun käyttää kuin tuohon imurointiin....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Voisko olla ettei sulakkeet kestä? Useinhan on sisätilanlämmittimet kielletty just tän takia

Aaah, ihanat naapurit :xmas:

:hug: Kyllä se siitä, meillä on oma pihapoliisi, joka vouhottaa naapureille ja minulle. Tai itse asiassa ei enää minulle, kun kerran kirjaimellisesti räjähdin. Halusi häädön eräälle naapurille ja käski minun valehdella isännöitsijälle mitä kaikkea tämä naapuri on minulle ja minun lapsilleni tehnyt. :eek: Sitten rupesi huutamaan, kun kieltäydyin allekirjoittamasta adressia ja kieltäydyin valehtelemasta. :snotty:

--
Jaa, mä tässä juurikin imuroin mun autoni, ja otin sähkön tolpasta. Saapi luvan pitää sisällään myöskin imurin sähkön kulutuksen. Paikka maksaa kuussa 30 ?.

Ei kyllä kukaan tullut sanomaan mitään, vaikka taloyhtilössä onkin ärhäköitä kyylääjäMIEHIÄ. Luvalla sitten kait sen tein, taikka olivat ihan hämmentyneitä asiasta, kun minä ainakaan en ole koskaan nähnyt kenenkään imuroivan.

Yhteistyössä