pitkä
Oikeesti tuo ei ole edes harvinaista joku ihminen saattaa tulla kauhistelemaan mun pituutta jossain kassajonossa tai pizzapaikassa..sattuu muutaman kerran kuukaudessa.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Eihän se olekaan oikein.Alkuperäinen kirjoittaja pitkä:Ihan samalla tavalla mulla on oikeus näpäyttää takaisin jos joku tulee mulle urputtamaan. Mä olen 180cm pitkä ja ekana mitä ihmiset sanoo on "voi luoja sä oot pitkä,pelaatko sä koripalloo,sun on varmaan vaikeeta löytää mies"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan samalla tavalla kommentoidaan laihallekin: "Ota nyt lisää ruokaa, kun olet noin laiha", "Ei kai sulla ole kylmä?" "Söisit enemmän", "Sustahan näkyy läpi"...
Ikinä en ole kenenkään läskeistä huomautellut, mutta kohta aloitan sen, kun ei ne ihrakasat osaa pitää turpiaan kiinni.
Miksi mulle on ok sanoa noita loukkauksia mutta läskeille ei? Onko läskit jotenkin imuuneita. Mitähän joku ihminen jonka just tapaan ni tuumais siitä kun toteisin "voi luoja sä oot läski,sä varmaan harrastat sumopaini,sun varmaan on vaikeeta löytää miestä ku oot noin iso"