Törmäsin läskirasismiin ekaa kertaa irl:ssä

• Viestiketjun aloittaja kaikenlaista
  • Ensimmäinen viesti
pitkä
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan samalla tavalla kommentoidaan laihallekin: "Ota nyt lisää ruokaa, kun olet noin laiha", "Ei kai sulla ole kylmä?" "Söisit enemmän", "Sustahan näkyy läpi"...

Ikinä en ole kenenkään läskeistä huomautellut, mutta kohta aloitan sen, kun ei ne ihrakasat osaa pitää turpiaan kiinni.
Ihan samalla tavalla mulla on oikeus näpäyttää takaisin jos joku tulee mulle urputtamaan. Mä olen 180cm pitkä ja ekana mitä ihmiset sanoo on "voi luoja sä oot pitkä,pelaatko sä koripalloo,sun on varmaan vaikeeta löytää mies"
Miksi mulle on ok sanoa noita loukkauksia mutta läskeille ei? Onko läskit jotenkin imuuneita. Mitähän joku ihminen jonka just tapaan ni tuumais siitä kun toteisin "voi luoja sä oot läski,sä varmaan harrastat sumopaini,sun varmaan on vaikeeta löytää miestä ku oot noin iso"
Eihän se olekaan oikein.
Oikeesti tuo ei ole edes harvinaista joku ihminen saattaa tulla kauhistelemaan mun pituutta jossain kassajonossa tai pizzapaikassa..sattuu muutaman kerran kuukaudessa.

kaikenlaista
Alkuperäinen kirjoittaja AM:
JOS TODELLA NÄYTÄT SILTÄ NII OLISKO KANNATTANUT SITTEN SITÄ OSTAA..ET VARMASTI TARVITSISI SITÄ..
Kyllä sitä tulee ostettua muutenkin sellaista,mitä ei välttämättä tarvisi. Muiden tehtävä ei varmaan ole huolehtia,siitä miltä näytän tai mitä syön!
Eikä kellään muullakaan ole oikeutta arvostella muita. En minäkään mene sanomaan mitään tupakoitsijoille tai laihoille tms.
Puolustautumisen ymmärrän,mutta en sitä että haukutaan muut vaikkei se kyseinen henkilö olisi ivaillutkaan vaan joku muu läski joskus.

joku
Mua harmittaa melkeen vieläki, ku kerran yhtä inhottavaa miestä haukuin läskiksi :(. Se v-ittuili minulle ja vihjaili mua huoraksi tms. eikä lopettanut vaikka ystävällisesti pyysin lopettaan ja sitten sanoin pahasti jotenki tyyliin "Ole sinä läski hiljaa" tms. ja mua se on vaivannu kauheesti :(. En ikinä puhu tolleen kellekään ja toi mitä ap:lle on sanottu, on ihan törkeetä kyllä!

Yksvaan
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihan samalla tavalla kommentoidaan laihallekin: "Ota nyt lisää ruokaa, kun olet noin laiha", "Ei kai sulla ole kylmä?" "Söisit enemmän", "Sustahan näkyy läpi"...

Ikinä en ole kenenkään läskeistä huomautellut, mutta kohta aloitan sen, kun ei ne ihrakasat osaa pitää turpiaan kiinni.
Kokemukseni mukaan ne on normaalipainoisia jotka huomauttelee tälläisiä.

Yhteistyössä