Törkeen kallis ostos, mut mieli tekis... Puhukaa järkee!

  • Viestiketjun aloittaja Muisku
  • Ensimmäinen viesti
Muisku
Näin tänään Stockalla aivan tolkuttoman hienot alusvaatteet, just sellaset, mitkä oon ajatellu, että haluaisin ostaa. Mutta sitten kun katoin hintalappua, niin toivoin, että en olis nähny niitä. Ei sillä, etteikö rahaa olis säästössä, kun nyt on vaan tullu oltua kotona taaperon kanssa, eikä sitä oo kulunu mihinkään, mutta järjen ääni nyt vaan sanoo, ettei ton hintasia oo mitään järkee ostaa. Ja silti joku muu kun järjen ääni sanoo, että OSTA OSTA OSTA VAAN KUN ANSAITSET ITTELLES JOTAIN IIIIHANAAAAAAA!
 
-
Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...

Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...
 
-
Niin, ja halvempaa versioo en oo nähny missään. Ne vaan oli täydelliset! Väri ja kuosi ja malli ja... ihan kaikki yksityiskohdat! Kokookin löyty. Mutta kiitos ohjeesta kuitenkin.
 
kb
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...

Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...
Kalliit?
 
Mamma italiana
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...

Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...
OSTA!!!!!
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja kb:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mamma Italiana: Calvin Kleinit ne oli ja rintsikat makso 48 ja housut sitten 32...

Uskon sovittamatta, että ne olis täydelliset, koska yleensä CKn alusvaatteet on istunu mulle, mutta en viä käyny sovittamassa. Pitäisköhän sitä sitten vaivautua sinne sovituskoppiin asti...
Kalliit?
OK, kiitos tästä omantunnon lepyttelystä. :) Meen huomena sovittaan. Kiitos kiitos kiitos... :)
 
-
Alkuperäinen kirjoittaja ritu:
Samaa kanssa mietin että siis noi on kalliit? Millähän hinnalla normaalisti ostatte jos noi on kalliit?
Minusta ihan ok:n hintaiset. Eli kandee ostaa.
No yleensä CKn niitä perusmalleja saa esim. alennuksesta hintahaarukassa rintsikat 30 tai vähän päälle ja housut 15-20. Ja sitten käytän paljon esim. Espritin alusvaatteita, mitkä on kans hintaluokkaa 30 ja 15. Ja esim. Passionatat on kans tota samaa hintahaarukkaa.

Mutta nyt ostan nää kyllä, jos ne vaan sopii päälle. Jos kerran hinta ei oo edes paha. :)
 
miuku
Alkuperäinen kirjoittaja ritu:
Samaa kanssa mietin että siis noi on kalliit? Millähän hinnalla normaalisti ostatte jos noi on kalliit?
Minusta ihan ok:n hintaiset. Eli kandee ostaa.
On ne kalliit kuule. Henkkamaukasta kalsongit 4.90e ja tissiliivit 12.90e. Ja komeesti kelepaa :)
 
Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:
wau mitä kroisoksia täällä!!

en ikinä maksais viittä kymppiä rintsikoista ja yli kolmea kymppiä alkkareista :D Ja ihan ok tulot ja pukeudun mukavan tyylikkäästi
kuule, voin kertoa että se et tule saamaan 80 J kokoisia rintaliivejä MISTÄÄN alle 50?
Paitsi Changen alesta. :) Nimim. aika sama koko
 

Yhteistyössä