Törkeästä liikenteen vaarantamisesta tietävät!!!

• Viestiketjun aloittaja piu_________
  • Ensimmäinen viesti
piu_________
Mun poika 23v vietiin tänään poliisilaitokselle putkaan törkeästä liikenteen vaarantamisesta ja kortitta ajosta. Kaverityttö osasi kertoa että on aiemminkin jäänyt kiinni kortitta ajosta mutta nyt oli ajanut karkuun, vaikka poliisit oli näyttänyt pysähtymismerkkejä.

Tietääkö kukaan mitä asiasta voi seurata ja kuinka pitkään poikaa putkassa pidetään? Entä pääseekö hakemaan lääkkeet, sillä pojalla on abilifly joka ilta otettavana?

"vieras"
Etkä kyllä, jumalauta, maksa poikas puolesta niitä sakkoja! Kärsiköön tyhmyydestään. Sullekin pitäis kyllä jotain keksiä, kun noin kurittoman, empatikyvyttömän nulikan olet kasvattanut.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Mun poika 23v vietiin tänään poliisilaitokselle putkaan törkeästä liikenteen vaarantamisesta ja kortitta ajosta. Kaverityttö osasi kertoa että on aiemminkin jäänyt kiinni kortitta ajosta mutta nyt oli ajanut karkuun, vaikka poliisit oli näyttänyt pysähtymismerkkejä.

Tietääkö kukaan mitä asiasta voi seurata ja kuinka pitkään poikaa putkassa pidetään? Entä pääseekö hakemaan lääkkeet, sillä pojalla on abilifly joka ilta otettavana?
Tämäkö?

Poliisi hurjassa takaa-ajossa: Kortiton mies kaahasi Kiteell

"vieras"

Voi vittu! Moni on menettänyt henkensä tällaisten idioottien takia ja sinä voivottelet milloin pääsee putkasta, mene hoitoon!!!

tirlittan_90
Ehdotonta vankeutta ja sakot on kai se maksimi.
Enkä minä ainakaan alkais ensimmäisenä kasvattajaa tai edes kuskia arvostelemaan kun en taustoja tiedä, kun tuo lääkitys taitaa olla jonkinmoinen mielialalääke?

piu_______
Tietenkään en hyväksy kenenkään hengen vaarantamista mutta on se kuitenkin mun oma poika, vaikka millainen huithapeli olisi. Lääkkeitä en pysty toimittamaan kun asun toisella puolella suomea ja lähinnä on huoli pojan psyykkisestä kunnosta kun tämän kaverin mukaan on viime aikoina päässä prakaillut.
Psykoosinesto lääke kyseessä juu ja aiemmin oli psykoosin takia kolme kuukautta hoidettavana, eli epäilyttää olisiko uusinut.

"vieras"
Ehdotonta vankeutta ja sakot on kai se maksimi.
Enkä minä ainakaan alkais ensimmäisenä kasvattajaa tai edes kuskia arvostelemaan kun en taustoja tiedä, kun tuo lääkitys taitaa olla jonkinmoinen mielialalääke?
Olisitko samaa mieltä jos tämä poliisia pakoon kaahaava idiootti olisi ajanut jonku läheisesi kuoliaaksi? On joitakin asioita joita ei vain pysty puolustelemaan mitenkään.

Toi lääke siis vois olla melko oleellinen. Sen saa kyllä muutakin kautta, ainakin vankilassa, mutta en tiedä perus putkareissusta. Mutta kyllähän ne poliisit näkee sieltä tiedoista, että hoidossa on ollut? (jos oikein olen käsittänyt) että jos poika ei itse osaa sitä sanoa, jos kerran on "hajoillut" jo jonkun aikaa.

[QUOTE="vieras";28454633]Olisitko samaa mieltä jos tämä poliisia pakoon kaahaava idiootti olisi ajanut jonku läheisesi kuoliaaksi? On joitakin asioita joita ei vain pysty puolustelemaan mitenkään.[/QUOTE]

En minäkään vanhempia tässä tapauksessa syyttäsi. 23-vuotiaan pitää jo itse ottaa vastuu teoistaan, ei niistä vanhempia voi syyttää. Ihme asenne monilla tähän ketjuun vastanneilla.

"vieras"
"hiphei"
MAHTAVAA ROUVAT! Potkitaanko ap:tä vähän yhdessä päähän?! On eri asia olla huolissaan omasta lapsesta kuin ajatella, että hän olisi toiminut oikein. Minä olen ainakin sanonut omille lapsilleni rakastavani heitä ehdottomasti ja aina. Se ei tarkoita, että hyväksyisin heidän tekonsa, mutta rakastaminen ja etenkin huoli jatkuu kyllä.

On helppoa ajatella, että MINULLA ei voi koskaan olla psykoottista lasta, joka käyttäytyy kuin idiootti koska MINÄ hoidan valvollisuuteni vanhempana. Näinhän meidän kaikkien on jollain tasolla kai pakko ajatella, muuten loppuisi usko siihen, että se kannattaa?

Kuinka moni teistä, jolla on hyvä kasvatus ja koti on tenhyt nuorena jotain tyhmää? Minä ainakin, vaikken mitään tuon tapaista. Kuinka moni ajattelee, että vanhemmat olisivat voineet kasvatuksella estää sen mitä teit? Omat toilailuni aika pieniä, mutta sellaisia, jotka tapahtuivat hyvästä kasvatuksesta huolimatta.

AP: Soita sinne paikalliselle poliisille ja kerro lääkityksestä. Tuo myös ilmi, että mielestäsi poika olisi hyvä saada psykiatriseen hoitoon. Itsellä kokemusta psykoottisesta läheisestä, joka saatiin hoitoon vasta vankeinhoidon kautta. Poliisivankilassa asia olisi jäänyt hoitamatta ilman läheisten puuttumista.

Vaikka en ole ollut itse äidin roolissa ap:n tilanteessa, olen nähnyt, että äidinkin mielestä voi olla hyvä, että lapsi on pois kadulta.

• Tykkää
Reactions: Oubou ja abeena
korppikotkat liikkeellä
[QUOTE="vieras";28454676]Kyllä se kertoo vanhemmasta aika paljon kun suurin huolenaihe on milloin idiootti pääsee vapaaksi että voi taas mennä vaarantaan viattomien henkiä.[/QUOTE]

Missä ap sanoi että se on hänen SUURIN huolensa? oivoi...

Doomiboomi
En minäkään vanhempia tässä tapauksessa syyttäsi. 23-vuotiaan pitää jo itse ottaa vastuu teoistaan, ei niistä vanhempia voi syyttää. Ihme asenne monilla tähän ketjuun vastanneilla.
Peesaan! Ja etenki jos päässä napsahtelee ja on jo aiemmin ollu psykoosi niin ensin pitää tietää ennenku tuomitsee vanhemmat tai pojan. Vaikka minun poika murhais jonkun niin olis se silti minun poika, ei se äidin huolta helpota vaikka tietäis että on tehny väärin. Osaisko se tyttö kertoa että onko poliisit sanonu hälle jotain informaatiota?

• Tykkää
Reactions: moekoe
haloo nyt
no kerro nyt hyvä ihminen niille poliiseille nämä asiat kuin meillekin, niin jospa he miettisivät pitäisikö poika käyttää psykiatrian kautta? ajattele nyt, montakin ihmistä olisi ihan oikeasti voinut kuolla, poika mukaan lukien.

piu____
Tyttö osasi kertoa et muutaman viikon on ollu alla päin ja eilen ja tänään oudon hilpeä. Lääkkeen määrää laskettu viime psykiatri käynnillä.
Tietenkään en halua että kenenkään päälle olisi ajanut tai muutenkaan hölmöillyt mutta huoli on silti, jos vaikka hoitoa tarvitsisi. Ihan tavallisen kasvatuksen poika saanut ja paras ystävä katsonut perään kun poika hoidosta pääsi mutta kaikkea ei näköjään voi omalla tahdollakaan hallita.

Yhteistyössä