törkeää jos ei riippurintanen ja/tai mahakas ja/tai allinen nainen saisi pitää tiukkoja farkkuja ja naruolkain toppeja :(

  • Viestiketjun aloittaja tinka
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eihän sitä kieltää voi. ei se aina kaunista katsottavaa ole, mutta toisaalta, itsensähän siinä naurunalaiseksi saattaa että mitäpä siitä muut stressiä ottamaan.
 
siis
se vaan on hiton ruman näköistä ku jollain oikeasti isolla ihmisellä on niin tiukat farkut, ja maha tursuaa ja jenkkikset sieltä pilkottaa ja hyllyy :) ei siinä mitään jos tykkää mutta ei kannata oottaa ihailevia katseita!
 
tinka
tavallinen näkyhän se on kaiken ikäisillä tuollanen asu ! itselläni allit ja d-kupin riipputisut vaikka muuten hoikka, mutta meinasin laittaa päälle aika tiukat farkut ja valkean perustopin naruolkaimilla...
 
..
mulla riippatissit ollu teinistä asti mutta onneks on upeita liivejä ;) ja en käytä ikinä narutoppeja,ainoostaa niskalenkki malleja,sopii minulle vaikka en malli mittainen olekka..ja tiukat farkutki löytyy mutta ovat just hyvän malliset että ei pursuile mitkää mistää :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
mulla riippatissit ollu teinistä asti mutta onneks on upeita liivejä ;) ja en käytä ikinä narutoppeja,ainoostaa niskalenkki malleja,sopii minulle vaikka en malli mittainen olekka..ja tiukat farkutki löytyy mutta ovat just hyvän malliset että ei pursuile mitkää mistää :D
Totta tuokin. Ne niukemmatkin vaatteet VOI olla sopivat, ei se että ne on niukkoja tarkoita sitä että niiden pitää olla numeron kaksi liian pieniä ja vääränmallisia käyttäjälleen, että oikein kaikki huonot puolet korostuu.
 
plörö
Ja minä riekun minihameessa ja naruolkain topissa yli 40kg ylipainoa :LOL: jos jotakuta häiritseee niin käntäkööt pänsä pois :D
Se että on isokokoinen ihminen ei tarkoita aina sitä että ne jenkkakahvat tursuaa:( kuten taas täälläkin joku näin väittää,
kun isoillekin ihmisille on tehty vaatteita jopa niitä minihameita ja kun on sopiva koko päällä niin ei se nyt niin rumaa ole;)
Mutta joillakin on se käsitys edelleen meistä lihavista että olkaa pimeässä komerossa ja jos pakko on kulkea julkisilla paikoilla niin laittakaa säkki tai teltta päälle,hirmu paljon muuten ihmiset on rasistisia toisilleen ihan ulkonäön ja koon perusteella:(
 
WildRose
suihkunraikkaana pikaisesti kommentoimaan.. eli miulla yhdet tosi matalat farkut joista kyllä pursuaa ilkeästi, mutta muuten ne farkut ovat aivan ihanat ja teen nyt töitä että saisin mahan poes.. enkä mie mitään napapaitoja käytä :D :D löytyy leveäolkaimisia toppeja, naruolkain toppeja, niskalenkki toppeja, korsettitoppeja.. :) plussa jos paita vähän pidempi..!
 
Mitähän sillä sitten on väliä?
Mun mielestä jokainen on sellainen kuin on ja jokainen pukeutuu kuten haluaa vapaa-ajallaan.
Itse olen lihonnut tosiaan sen 17kg raskauden aikana ja vaikka en pukeudukkaan narutoppeihin, niin ei se munkaan kroppa miltään upealta näytä vaikka olisin peittävämmissä vaatteissa..ne läskit kun ei häviä, vaikka olis väljää yllä..
 
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Ja minä riekun minihameessa ja naruolkain topissa yli 40kg ylipainoa :LOL: jos jotakuta häiritseee niin käntäkööt pänsä pois :D
Se että on isokokoinen ihminen ei tarkoita aina sitä että ne jenkkakahvat tursuaa:( kuten taas täälläkin joku näin väittää,
kun isoillekin ihmisille on tehty vaatteita jopa niitä minihameita ja kun on sopiva koko päällä niin ei se nyt niin rumaa ole;)
Mutta joillakin on se käsitys edelleen meistä lihavista että olkaa pimeässä komerossa ja jos pakko on kulkea julkisilla paikoilla niin laittakaa säkki tai teltta päälle,hirmu paljon muuten ihmiset on rasistisia toisilleen ihan ulkonäön ja koon perusteella:(
Sulla on ainakin itsetunto kohdillaan!! Ihailen kaltaisiasi ihmisiä! Nämä keitä häiritsee omat pikku kahvansa ja muidenkin ovat pinnallisia ihmisiä..
 
Nina
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:
Ja minä riekun minihameessa ja naruolkain topissa yli 40kg ylipainoa :LOL: jos jotakuta häiritseee niin käntäkööt pänsä pois :D
Se että on isokokoinen ihminen ei tarkoita aina sitä että ne jenkkakahvat tursuaa:( kuten taas täälläkin joku näin väittää,
kun isoillekin ihmisille on tehty vaatteita jopa niitä minihameita ja kun on sopiva koko päällä niin ei se nyt niin rumaa ole;)
Mutta joillakin on se käsitys edelleen meistä lihavista että olkaa pimeässä komerossa ja jos pakko on kulkea julkisilla paikoilla niin laittakaa säkki tai teltta päälle,hirmu paljon muuten ihmiset on rasistisia toisilleen ihan ulkonäön ja koon perusteella:(
 
Ylipainoinen on ylipainoinen oli sitten päällä säkki tai narutoppi, joten aivan turha yrittää piiloutua säkin sisään.

Tiukkoja housuja voi käyttää ilman, että tursuaa joka paikasta. Pukee vaan vaatteet jotka on oikean kokoiset (oletteko huomanneet, että alipainon rajoillakin keikkuvat tursuavat liian pienissä vaatteissa...?)

Jos minihame ja toppi on sun juttus, niin onko se enää sun ongelma jos jonkun silmiä särkee katsellessa?

Oikeasti, alkaakaa pukeutua itteänne varten, niin elämä helpottuu suunnattomasti!
 
WildRose
miun mielestä jos joku ei kestä katsoa, niin se on hänen ongelmansa. mie en ole koskaan piitannut muiden mielipiteistä pukeutumiseni suhteen, saatan kysellä mielipiteitä mutta kuitenkin pukeudun niinkuin tykkään :) jos jotakuta etoo löllymahani tai jokin muu kropassani/vaatteissani niin se on voi voi ja lämmin leipä :D :D
 

Yhteistyössä