Totta tuokin. Ne niukemmatkin vaatteet VOI olla sopivat, ei se että ne on niukkoja tarkoita sitä että niiden pitää olla numeron kaksi liian pieniä ja vääränmallisia käyttäjälleen, että oikein kaikki huonot puolet korostuu.Alkuperäinen kirjoittaja ..:mulla riippatissit ollu teinistä asti mutta onneks on upeita liivejä ja en käytä ikinä narutoppeja,ainoostaa niskalenkki malleja,sopii minulle vaikka en malli mittainen olekka..ja tiukat farkutki löytyy mutta ovat just hyvän malliset että ei pursuile mitkää mistää
Sulla on ainakin itsetunto kohdillaan!! Ihailen kaltaisiasi ihmisiä! Nämä keitä häiritsee omat pikku kahvansa ja muidenkin ovat pinnallisia ihmisiä..Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Ja minä riekun minihameessa ja naruolkain topissa yli 40kg ylipainoa jos jotakuta häiritseee niin käntäkööt pänsä pois
Se että on isokokoinen ihminen ei tarkoita aina sitä että ne jenkkakahvat tursuaa kuten taas täälläkin joku näin väittää,
kun isoillekin ihmisille on tehty vaatteita jopa niitä minihameita ja kun on sopiva koko päällä niin ei se nyt niin rumaa ole
Mutta joillakin on se käsitys edelleen meistä lihavista että olkaa pimeässä komerossa ja jos pakko on kulkea julkisilla paikoilla niin laittakaa säkki tai teltta päälle,hirmu paljon muuten ihmiset on rasistisia toisilleen ihan ulkonäön ja koon perusteella
Alkuperäinen kirjoittaja plörö:Ja minä riekun minihameessa ja naruolkain topissa yli 40kg ylipainoa jos jotakuta häiritseee niin käntäkööt pänsä pois
Se että on isokokoinen ihminen ei tarkoita aina sitä että ne jenkkakahvat tursuaa kuten taas täälläkin joku näin väittää,
kun isoillekin ihmisille on tehty vaatteita jopa niitä minihameita ja kun on sopiva koko päällä niin ei se nyt niin rumaa ole
Mutta joillakin on se käsitys edelleen meistä lihavista että olkaa pimeässä komerossa ja jos pakko on kulkea julkisilla paikoilla niin laittakaa säkki tai teltta päälle,hirmu paljon muuten ihmiset on rasistisia toisilleen ihan ulkonäön ja koon perusteella