Tökkiikö muilla uusi Mozilla?

Päivitin uusimpaan Mozillaan viime viikolla ja olisiko se versioltaan 4. Sen jälkeen se on mennyt jatkuvasti juntturaan ja olen joutunut tehtävienhallinnan kautta sammuttamaan sitä. :kieh: Erityisesti ongelmia on Indiedaysin ja Mafia Warsin kanssa eli olisivatko nuo sen verran vaativampia pyörittää? Nyt olen noiden sivustojen kanssa joutunut käyttämään exploreria.

Onko muilla ollut samoja ongelmia? Ja olisiko kenelläkään antaa mitään mozillaan liittyviä vinkkejä, koska en ole mikään tekniikkavelho ja jostain syystä en haluaisi käyttää exploreria tai chromea. :(
 
MÄ vihaan tätä uutta mozillaaaa!!!

No frontierville ei oo toiminu nyt jo useampaan päivään. Safariakin koitin mutta se nyt toimi vielä huonommin. Meil o miniläppäris chrome mut miniläppäri ei jaksa esim. frontieria pyörittää.
 
Kiitos tuosta linkistä. Ärsyttää kyllä tosi paljon, ja ymmärrän kyllä että nettipelin pyörittäminen vaatii enemmän (ennen ei kylläkään ongelmia!), mutta että tuo Indiedaykin!! Kyseessä on pelkkä blogisivusto!

Lähinnä halusin tietää että olenko ongelman kanssa yksin vai onko kyseessä tosiaan yleisempi ongelma. Toivottavasti tulisi sitten uusia päivityksiä pian, siten että tuo ongelma olisi korjattuna.
 

Yhteistyössä