Joo mullekkin on käyny noin... vedin jopa käsijarrun mutta se ei toiminutkaan ja vaihde jäi vapaalle...kerkesin kauppaan eteiseen asti ja katoin vielä taakseni niin autoni meni siellä itsekseen ja kolahti uuden auton kylkeen ...vitutti niin rankasti että yhteystietojen vaihtamisen jälkeen en enää halunnutkaan kauppaan :kieh: :kieh: