TODISTE-ketju!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leukistinen aksolotli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leukistinen aksolotli

Vieras
Tähän saa tulla kaikki, joilla on jotain todistettavaa. Kun viimepäivinä täällä on ollut vaikkapa älykyydestä niin paljon puhetta, mutta oikeasti kuka vaan voi sanoa mitä tahansa itsestään. Sama pätee muihin asioihin. Esimerkiksi siihen, kuka kenenkin nimellä kirjoittaa ja millainen kukakin todella on.

Nyt on mahdollisuus iskeä todistusaineisto pöytään.:xmas:

Jos olet lahjakas, laita tuotoksesi, jos olet viisas, laita viisautesi. Jos sinulla on kuusi sormea, eikä kukaan sitä palstalla usko, laita toki valokuva. Kaikki kelpaa kolmansista nänneistä jännittäviin, kaksimetrisiin kynsiin.:attn:

Tai haluatko jonkun todistavan jotain? Laita tähän pyyntö. Mutta pääasiassa toivon, että tähän tulisi enemmän todisteita kuin katteettomia pörhistelyjä.

Mä voin lähettää todisteen, että olen taitava värjäämään pyykkiä punasävyiseksi. :whistle:

Aijaa.com - 7184047.jpg

muoks. Alunperin valkea-vihreäraitainen paita ja harmaa-valkearaitaiset puolipotkarit. Nykyään kloriittikäsittelyn jäljiltä paita jälleen oman värisensä ja pökät valkea-oranssiraitaiset. :D

Viimeksi muokattu:
Fossiilitodiste Lentävän Spagettihirviön luomuksesta, piraattikalasta, joka on nähtävissä myös avassani.
MJ020.jpg

No niin, täytyyhän se uskoa.:)

Minun pitäisi kai todistaa, etten ole myös nimimerkki Tripod, mutta en oikein pysty. Valokuva minusta ja jostain äijästä ei ole mikään todiste, kyllähän maailmaan äijiä mahtuu!:D

Pitäisköhän laitta kuva todisteeksi siitä, että minä en tosiaankaan osaa virkata enkä kutoa? :D

Mietin tässä kuumeisesti, kenen haluaisin todistavan jotain. HMMMMM.
(Käytiin muuten la siellä joulumaassa, ihana paikka! Ostin ihanan kimpun.)

Eikö ollut aika makeet ne kaikki kukkakoristelut? Ensin ei melkein tajua, että ne kaikki kukat oli tosiaan oikeita, eikä muovisia. Mä ostin sieltä jotain koruja siskon tytölle ja omalle. Joku myi semmosia lasisia sydämiä, mistä tykkäsin.

Yhteistyössä