N
NYT LOPPU LAHJOITUKSET
Vieras
On se kumma juttu. Oon kolmen lapsen yksinhuoltaja ja olen kotona nuorimmaisen sairastelukierteen vuoksi toista vuotta. Alimmilla mahdollisilla tuloilla on sinnitelty vuosia ja ajattelin, jospa edes jouluksi saisi helpotusta ja hyvän mielen lahjakortin, jolla saisin ostettua edes jouluksi vähän enemmän ruokaa perheelleni. Mutta kuinka ollakkaan, sosiaalitoimistosta ilmoitetaan, että minun olisi pitänyt pyytää hyvän mielen lahjakorttia lokakuussa ja olisin kyllä ollut siihen oikeutettu.. ja mistäs hitosta mä sitä olisin osannut sitä pyytää? tosiasiassa täällä ei oikeasti köyhät saa yhtää mitään, vaan ne saa jotka on röyhkeitä ja "osaa" kerjätä. Eikä tätä potutusta kyllä yhtään auta se, että kaverini saa 1lapsen "yksinhuoltajana" kyseisen avustuksen pyytämättä..siis "yh:na", työssäkäyvä, hyväpalkkainen mies sillä on muttei ole kirjoilla asunnossa ja itse tää ei viitsi mennä töihin... Hohhoijaa. Minä menisin sentään töihin, jos se olisi mahdollista.
Kateuttahan tää on, mutta sen päätin, että mihinkään en itse enää anna avustuksia, aina olen yrittäny senttejä lippaisiin pudotella, mutta jos ne näin jaetaan niin nyt loppu.
Kateuttahan tää on, mutta sen päätin, että mihinkään en itse enää anna avustuksia, aina olen yrittäny senttejä lippaisiin pudotella, mutta jos ne näin jaetaan niin nyt loppu.