Todelliset tosikot...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hörönauru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hörönauru

Vieras
...ovat nämä juopot ja niiden nuoleskelijat ja ymmärtäjät ja peesaajat. Niille ei saa yhtään nauraa, ei paheksua, ei mitään. Jos jotakin niistä sanoo muuta kuin ymmärtävää, alkaa peetä sataa. Oikein SIKATOSIKKOJA siis ovat kaikki nuo kanssa "juhlivat". Uskomattominta on että ne ihan tosissaan luulevat olevansa HIRVEÄN hauskoja ja KAMALAN kovia kun kehtaavat julkisesti mukamas kännätä ja sillä rehennellä.

Voi teitä reppanoita. Toisinaan te säälitätte, mutta enimmäkseen teidän älyttömyydellenne ja tekorehvastelullenne on pakko nauraa.

k035.gif

Joo no en mäkään oikein jaksa kuunnella tai lukea mitään kännäämissepostuksia, mut eihän mun oo mikään pakkokaan :D
Ja täytyy myöntää et on hieman lapsellisen kuullosta jos aikuinen ihminen leveilee illä miten kännissä oli ja miten mokaili...

Alkuperäinen kirjoittaja PirunRasittava:
Joo no en mäkään oikein jaksa kuunnella tai lukea mitään kännäämissepostuksia, mut eihän mun oo mikään pakkokaan :D
Ja täytyy myöntää et on hieman lapsellisen kuullosta jos aikuinen ihminen leveilee illä miten kännissä oli ja miten mokaili...

sama juttu kieltämättä B)

Minä tunnen lähinnä jonkinlaista myötähäpeää jo nähdessäni noita päivittäisiä viina-ryyppy-jne -aloitusten otsikoita. Että sellaisiakin on olemassa ja ottavat itsensä niin vakavasti, että pakko on vielä tekojaan julkistaa. Hirveää huomionkerjäämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
Todelliset tosikot roikkuu aamusta iltaan tällä palstalla. Oli ne viinaan meneviä tai ei :xmas:

Mä oon ollu viimeiset viikot aivan liikaa täällä.. palstailu kun on lähes suoraan verrannollinen töissäolotunteihin :whistle: oon tosi ahkera työntekijä :D

Todelliset tosikot roikkuu aamusta iltaan tällä palstalla. Oli ne viinaan meneviä tai ei :xmas:

Mä oon ollu viimeiset viikot aivan liikaa täällä.. palstailu kun on lähes suoraan verrannollinen töissäolotunteihin :whistle: oon tosi ahkera työntekijä :D

Hyi sua :o Ja vielä saat palkkaa siitä huvista! Mut jotenkin epäilen että näppikset savuten kommentoit täällä jokaista aivotonta avausta pipo niin kireellä ettei aivot meinaa toimia :whistle:

Hyi sua :o Ja vielä saat palkkaa siitä huvista! Mut jotenkin epäilen että näppikset savuten kommentoit täällä jokaista aivotonta avausta pipo niin kireellä ettei aivot meinaa toimia :whistle:

Sehän se vähän just on, et ikävää mennä töistä suoraan aina kauppaan kun on otsassa ne pipon jättämät rannut niin ikävästi pinnassa kun päivät ja illat täällä kiristelen :D

Yhteistyössä