todellinen tilanne: pystyisitkö elämään suhteessa mieheen, jolla toinen perhe toisaalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koukussa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koukussa

Vieras
Eli valitettavasti tilanne on täysin totisinta totta, olemme olleet usean vuoden yhdessä lapsia 2kpl, mies ei asu kanssamme hänellä on nainen ja lapsi joiden luona asuu, mutta viettää pari yötä/viikossa kanssamme... voiko tälläinen oikeasti toimia? kummatkin naiset on tietoisia toisistaan, eli minä hänestä ja hän minusta... oonko ihan hullu jos jatkan tälläisessa suhteessa? näemme kuitenkin lähes joka päivä ja vietämme aikaa kuin mikä tahansa perhe...(lomamatkat, kesälomareissut, kauppareissut ym)

En, koska ei mulla olis pienintäkään halua ryhtyä moiseen kuvioon. Vaikka se pölyamoorinen onkin nyt muotia ja kaikki sen variaatiot myös, niin mun juttuni se ei ole.

Mun puolestani ihan kaikki kukat saa kukkia tavallaan, mutta mä jättäisin moisen kuvin väliin.

Minä en itse pystyisi. Mutta en myöskään mene tuomitsemaan ketään niin kauan kun avoimin kortein pelataan. Sinä itse tiedät toimiiko teidän ns. moniaviollinen suhde (eli miehellä kaksi "vaimoa) vai ei.

No en pystyis, kuolisin mustasukkaisuuteen :D

Saa siinä olla mies menossa koko ajan jos kahden perhen kanssa touhuaa kauppareissut ym viettää aikaa päivittäin. On varmaan paikallisen Prisman kassa ihmeissään kun sama ukko käy tunnin välein eri emännän kanssa ostamassa lapsille ruuat :D

• Tykkää
Reactions: Naspula
rakkautta meillä kuitenkin on, molemminpuolista, seksi toimii ja muuten ei valittamista, toki aika ajoin käy mielessä mitä mies puuhaa toisen naisen kanssa, mutta kai siihenkin ajan mukaan osaa suhtautua "luonnollisesti"..

lapset ovat meidän yhteisiä, lisääkin toivotaan, olen niin rakastunut mieheen, joten mietin että elänkö loppuelämän tässä suhteessa, joka toimii kaikin puolin, jos mustasukkaisuutta ei lasketa, vai eroanko suhteesta ja alan uuteen suhteeseen, jossa varmastikkin on myös omat ongelmansa?

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26018335:
lapset ovat meidän yhteisiä, lisääkin toivotaan, olen niin rakastunut mieheen, joten mietin että elänkö loppuelämän tässä suhteessa, joka toimii kaikin puolin, jos mustasukkaisuutta ei lasketa, vai eroanko suhteesta ja alan uuteen suhteeseen, jossa varmastikkin on myös omat ongelmansa?

Vaikea sanoa sulle, että jatkatko vai eroatko.
Voihan se olla, että tää toinen nainen kyllästyy tai sitten voitte viettää aikaa keskenänne, not.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26018335:

Miten mies perustelee sen että hän tarvitsee 2 vaimoa ja 2 perhettä? Mitäs jos hän tarviikin kohta kolmannen?

Eli valitettavasti tilanne on täysin totisinta totta, olemme olleet usean vuoden yhdessä lapsia 2kpl, mies ei asu kanssamme hänellä on nainen ja lapsi joiden luona asuu, mutta viettää pari yötä/viikossa kanssamme... voiko tälläinen oikeasti toimia? kummatkin naiset on tietoisia toisistaan, eli minä hänestä ja hän minusta... oonko ihan hullu jos jatkan tälläisessa suhteessa? näemme kuitenkin lähes joka päivä ja vietämme aikaa kuin mikä tahansa perhe...(lomamatkat, kesälomareissut, kauppareissut ym)

Ilmeisesti voi toimia, kun jo vuosia on toiminut teillä :D Jos kaikki ovat tietoisia ja tyytyväisiä tilanteeseen, niin mikäs siinä, jatkat samanlailla. Kiinnostaisi tietää, että kuinka teillä järjestellään nuo lomat, jos mies lomailee molemman perheen kanssa joka lomalla? Lomailetteko yhtäaikaa samassa paikassa? Vai jakaako mies lomansa niin että kunpikin perhe saa vain puolet lomasta miehen kanssa? Vai pitääkö mies tupla lomat, vai kuinka toimitte? Asutte ilmeisesti aika lähellä toisianne, kun onnistuu päivittäiset tapaamiset? Onko lapset minkä ikäisiä kummassakin perheessä, eli joko lapset kyselevät, että missä isä osan vapaa-ajastaan viettää?

mies ei halua loisia vastuustaan, minä olin se ensimmäinen nainen, oltiin eron partaalla, ja mies teki syrjähypyn jonka johdosta nainen tuli raskaaksi, jatkoimme yhdessä kuten myös hekin... olemme kummatkin naiset kotiäitejä, mies tekee töitä hyväpalkkaisessa ammatissa ja elättää kummatkin perheet.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;26018544:
mies ei halua loisia vastuustaan, minä olin se ensimmäinen nainen, oltiin eron partaalla, ja mies teki syrjähypyn jonka johdosta nainen tuli raskaaksi, jatkoimme yhdessä kuten myös hekin... olemme kummatkin naiset kotiäitejä, mies tekee töitä hyväpalkkaisessa ammatissa ja elättää kummatkin perheet.

Mun on nyt pakko sanoa, että ootte kyllä kaikki aika säälittäviä. Ensinnäkin, sinä annoit miehesi jatkaa suhdetta tähän syrjähyppyyn, mikset pistänyt koko suhdetta poikki jo silloin? Ja miehesi, ei näköjään osaa päättää että kumman kaa olis, niin on sitten molempien kanssa. Todella aikuismaista käytöstä.

Miksi ette muuten muuta kaikki saman katon alle, eikö olis paljon käytännöllisempää jos asia kerta on ok kaikille osapuolille?

Yhteistyössä