Todella vetinen menkkavuoto, normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jäätlöorava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jäätlöorava

Vieras
Kysytääns täältäkin jos jollain olisi tietoa.
Menkat siis alkoivat ihan ajallaan, vuoto on sellaista vetistä. Siis ainoastaan todella vaaleanhaalean punaista tai haalean ruskeaa. Vuotoa on jatkunut nyt neljättä päivää (yksi päivä oli välissä ettei laisinkaan mitään ja nyt taas tänään jatkui). Tosin aika pientä vuotoa koska olen yhtä päivää lukuunottamatta pärjännyt pikkuhousun suojalla. Yleensä minulla on todella runsaat menkat ja paljon hyytymiä joukossa, joten aika oudoilta tuntuvat nyt. Esimerkiksi kovimpana vuotopivänä tamppoonin laittaminen sattui ja oli hankalaa, kun paikat olivat niin kuivat. Käytän tamppoonia joka kierrossa kun melkein päivittäin ratsastan ja aijemmin on holahtanut ilman ongelmia paikoilleen. Yleensä myös todella kovista menkka kivuista saan kärsiä, mutta nyt vain pientä poltetta ja jomotusta. Ikää 28 eli kokemusta aika monista menkoista jo on. Onkohan ihan normaalia vai onkohan mahdollisesti jokin tulehdus tai muu mikä vaikuttaa tällä tavalla? Vai onkohan odotettavissa, että kunnon vuoto alkaa myöhemmin?

liikaa jäätelöä? ei vaan, se tulehdus mullakin tuli mieleen. Oletko varma, ettet ole unohtanu jossain välissä tamponia poistaa. Siis vaikka edellisessä kierrossa.

Mulle kävi niin, kun ratsastajana tulee tungettua se narukin sisään pois hankaamasta. Olin törkännyt sen uudella tamponilla sitten senverran syvään, ettei mulla ollut mitään hajua, kunnes alkoi tulla liikaakin hajua. Sain antibiootit ja haju lähti muutamaksi päiväksi. Tuommoista laihaa vuotoakin tuli pariin otteeseen.

Juu pakko oli käydä kokeilemassa, en siis ole unohtanut tamppoonia :D Tosin en pysty pissaamaan tamppoonin kanssa eli aika epätodennäköistä että olisin kuukauden (tai päivänkin) pissaamatta "huomaamatta". Vuoto ei ainakan mun nenään haise oudolle/voimakkaalle.

[QUOTE="aloittaja";24115743]Juu pakko oli käydä kokeilemassa, en siis ole unohtanut tamppoonia :D Tosin en pysty pissaamaan tamppoonin kanssa eli aika epätodennäköistä että olisin kuukauden (tai päivänkin) pissaamatta "huomaamatta". Vuoto ei ainakan mun nenään haise oudolle/voimakkaalle.[/QUOTE]

joo kyllä mäkin normaalisti olisin huomannu viimeistään kakkiessa asian, mutta olin sitten sillä toisella tamponilla työntänyt sen ensimmäisen niin syvään, ettei mitään tuntemuksia ollut. Käy varuiksi näyttäytymässä jossain, jos vaikka kuitenkin tulehdusta olisi, lisätäytteillä tai ilman.

Yhteistyössä