Todella nolo vaiva, onko kohtalotovereita :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Minulla on ollut muutaman vuoden ajan pakaroissani sekä nivusissa ja reisissä ihmeellisiä finnin tapaisia, jotka ovat välillä todella kipeitä, vaikea jopa istua ja niistä tulee puristettaessa jonkinlaista märkää.

Kuulostaa teistä varmaankin naurettavalta ongelmalta, kunpa se olisikin. Mutta, en kehtaa mennä takamukseni "kanssa" minnekkään yleisille uimarannoille, uimahalliin,jne. Lapseni kysyvät suihkussa mitä minulla on takamuksessani. Miehelleni en kehtaa takamustani edes näyttää, seksikin siis on rajoittunutta, olisi ihanaa vaihdella asentoja jne, mutta kun tuo vaiva on minulle niin ahdistava ja nolo. Kyse ei ole todellakaan muutamasta näpystä vaan pakarani ovat todella järkyttävän näköiset. :(

Onko kenelläkään ollut tätä , oletteko saaneet mistään rasvasta , lääkkeestä apua. Itse en ole käynyt lääkärissä tästä, koen jotenkin kauhean nolona mennä näyttämään rupista takamustani. :( Olisikohan tämä joku hikirauhastulehdus tai vastaava. Voi kun saisin kauniin ihon jälleen takaisin . :(

Kiitos, kun sain purkaa näinkin nolosta vaivasta.

Käy näyttämässä ihotautilääkärillä. Luulis et noi on helppo hoitaa pois esim. antibiooteilla. Ja ne lääkärit on kyl uransa aikana varmasti nähneet ties mitä paiseita yms. ällötyksiä joten turha sitä ajatella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Käy näyttämässä ihotautilääkärillä. Luulis et noi on helppo hoitaa pois esim. antibiooteilla. Ja ne lääkärit on kyl uransa aikana varmasti nähneet ties mitä paiseita yms. ällötyksiä joten turha sitä ajatella.

Niin, pitäisi kerätä rohkeutensa ja varata aika, se häpeä on niin valtava näistä näpyistä. Rajoittaa elämääni, haluaisin mennä uimarannoille ja uimahalliin lasteni kanssa, mutta kun en vaan pysty. :(

Kiitos sinulle, kyllä minä vielä kerään sen rohkeuden ja menen sinne lääkäriin.

ap

Alkuperäinen kirjoittaja kuuria kuuria:
On ollut. Jos niistä tulee märkää niin niissä voi olla jonkun kokki bakteerin aiheuttama tulehdus. Hae niihin lääkekuuri niin ei uusi noin usein se.

Oliko sinulla missä noita patteja/näppyjä? Ja oliko paljon ? Jäikö arpia kun paranivat, jos jäi, niin mikä niihin auttoi saamaan pois ne jne, kiitti sulle :)

ap

Alapäässä oli järkäle sentään. Niihin jäi pienet jäljet mitkä kerkes puhjeta ennen lääkekuuria, loput pesäkkeet kuivui lääkkeen myötä. niistä ei nää juuri mitään. Ei se pieni kolo takapuolessa haittaa tahtia. Älä ota niistä stressiä itelles.

Kuullostaa paiseilta. Toisille niitä tulee helpommin kuin toisille ja juuri nivuset, takapuoli ja varmasti myös kainalot on otollisia paikkoja niille vaikka tosiaan hygienista huolta pitäisikin. Kyllä sun kannattaa käydä vilauttamassa lääkärille, on ne kuule varmasti järkyttävämpiäkin asioita nähneet. Mun käsittääkseni voivat ihan määrätä antibioottikuurin että saadaan tulehdus pois. Välttämättä se taipumus niihin ei lähde mutta tilanteen voi varmasti saada hallintaan.

Noh, mun miehellä kasvoi persiissä kunnon rypäs polyyppeja ja hän sitten viimein mun painostuksesta meni näyttämään niitä tohtorille. Miestä oli kuulemma hävettänyt ku oli pitänyt pyllystää naislääkärille ja oli pistänyt viel rikkinäiset kalsarit jalkaan.

Mulle tulee nivustaipeisiin näppyjä. Jos niitä puristaa sisältä tulee joko märkää tai talia. Ja niitä ei saisi puristella etteivät tulehdu. Ovat tukkeutuneita talirauhasia. Olen saanut niihin antibioottikuurin joka auttoi hetkellisesti. Lääkäri sanoi niiden voivan olla yhteydessä hormoneihin ja esim. menkkojen lähestyessä ärtyvän helpommin. Odotusaikana riesa oli pienempi.

Leikkaamaan niitä ei ruveta kun se olisi taipeiden alueella niin iso leikkaus (lääkärin mukaan). Pitäisi mennä jollekin muulle lääkärille jos saisi pysyvämmän avun.

eilen illalla tuli ohjelma nolot taudit jossa naisella just tollasia hikinäppylöitä tai jotain. Sillä oli kans ollu pitkään, tosi pahan näköisiä, vuotavia ja paljon, nivusissa, rintojen alla, kainaloissa.
Sai antibioottikuurin ja ne alkoi heti parantua.
Mene vain lääkäriin, älä ajattele että onpa noloa, se on niiden tehtävä hoitaa kaikkea mitä asiakkaalla on vaivana, ei ne kauhistele, ovat ammattilaisia.

Mene rohkeasti lääkäriin... yksi askel ja saat mielenrauhan, elämäsi on helpompaa, ei tarvitse arastella..
Ei sinun tarvitse lääkärille menoa ujostella. Olet tekstisi perusteella synnyttänyt muutaman lapsenkin, kyllä siinä hommassa ollaan enemmän "levällään" kuin siten, että lääkäri ehkä hieman vilkasee housun liitingistä miltä ne näpyt vaikuttaa.

Ethän sä ole itse niitä näppyjä tehnyt, et ole syypää niihin, mitä hävettävää sulla on?
Lääkäriin vain, siksi ne lääkärit on olemassa, että ihmiset saa hakea apua vaivoihinsa!

mulle on joskus tullu takamukseen ja sääriin semmosia näppyjä jotka kutisi, lopulta oli semmonen "rupimatto" joka tarttu tosi kurjasti vaatteisiinkin kun vuosivat...menin sit lääkäriin kun ei hydrokortisonin käyttö auttanu ja se olikin jotain ihottumaa!Oon siis allerginen hajusteille ja muille "vahvoille aineille" joita oli mm.pesuaineessa. sain sit antibioottia ja antihistamiinia ja jotain rasvaa jolla ne lähtikin tosi hyvin pois eikä oo takas tullu.Peppuun jäi pari tummaa kohtaa pahimmista ruvista mutta eipä ne mua ainakaan häiritte.

Alkuperäinen kirjoittaja daydreams:
mulle on joskus tullu takamukseen ja sääriin semmosia näppyjä jotka kutisi, lopulta oli semmonen "rupimatto" joka tarttu tosi kurjasti vaatteisiinkin kun vuosivat...menin sit lääkäriin kun ei hydrokortisonin käyttö auttanu ja se olikin jotain ihottumaa!Oon siis allerginen hajusteille ja muille "vahvoille aineille" joita oli mm.pesuaineessa. sain sit antibioottia ja antihistamiinia ja jotain rasvaa jolla ne lähtikin tosi hyvin pois eikä oo takas tullu.Peppuun jäi pari tummaa kohtaa pahimmista ruvista mutta eipä ne mua ainakaan häiritte.

Auttoko toi lääkitys kuinka nopeasti? Ja kuink nopeasti läikät alkoi vaalenemaan , hoidon jälkeen. :)

ap

Minullakin tuli nivusiin sellaisia patteja ja ostin sitten apteeksista ihan akneen tarkoitettua voidetta,en muista nimeä. Voitelin nivuset aamuin illoin ohjeen mukaan ja sen jälkeen sain olla tosi pitkään rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Minullakin tuli nivusiin sellaisia patteja ja ostin sitten apteeksista ihan akneen tarkoitettua voidetta,en muista nimeä. Voitelin nivuset aamuin illoin ohjeen mukaan ja sen jälkeen sain olla tosi pitkään rauhassa.

Saiko siis ilman reseptiä sitä voidetta?

ap

Saa ilman reseptiä, ainoa miinus on se että voide on niin vahvaa että jos on värikkäät vaatteet niin kuluttaa värin pois, kannattaa siis käyttää valkoisia vaatteita. Minustakin vaiva oli tosi nolo kun ei millään halunnut miehen näkevän niitä.

Alkuperäinen kirjoittaja höm:
Saa ilman reseptiä, ainoa miinus on se että voide on niin vahvaa että jos on värikkäät vaatteet niin kuluttaa värin pois, kannattaa siis käyttää valkoisia vaatteita. Minustakin vaiva oli tosi nolo kun ei millään halunnut miehen näkevän niitä.

Juuri näin, pidän seksistä ja olisi ihana harrastaa kyseistä asiaa joskus muussakin asennossa kuin vain tässä saarnaaja-asennossa. Vaiva todellakin haittaa seksielämäämme. Olen kertonut miehelle, että kyse ei ole siitä ettenkö haluaisi vaihtelua seksielämäämme, vaan että tämä takamus ongelma on vaan itselleni niin nolo ja ahdistava , ette voi sille mitään. En ole näyttänyt miehelle takamustani. En käy samaan aikaan saunassa hänen kanssaan jne. Eikö kuulosta kauhealta. :(

ap

Yhteistyössä