Todella nolo alapää kysymys, raskaus ja paniikki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusavuton rv 39+6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusavuton rv 39+6

Vieras
Miltä se näyttää jos kanavaa ei ole jäljellä enää ollenkaan?! Koko päivän on tuntunut painetta alapäässä. Supistellut on epäsäännöllisesti ja selkää särkee. Vessassa käydessä oli pakko kurkata peilin kanssa sinne ja järkytin! Alapää on ihan turvoksissa ja joten pursuaa ulos. Kaikista pelottavinta oli mitään reikää ei näkynyt vaan sieltä pursuili sellainen seinämä, ei mitään pikku ihopalasta tms vaan ihan koko reikä oli hävinnyt ja siellä vaan oli sellainen seinä edessä joka työntyi entistä enemmän ulos kun ponnistin :o Eihän se voi olla jo vauvan pää tai joku sellainen?!

taitaa näkyä sisemmät häpyhuulet. Ei vauva näy, silloin olisit jo niin kipeä ettet kotona voisi olla ja sehän syntyis jo sun käsiin. Ei hätää, odottele rauhassa kunnon suppareita ja synnytyksen käynnistymistä

Tuota, sä et itse näe kohdun kaulakanavaa peilillä, siihen tarvitaan sisätutkimus. Soita synnärille ja kysy sieltä, voihan noilla viikoilla synnytys olla jo lähellä. Onko vedet menny, supistuksia tms?

Mikä sieltä sit on tulossa?! Siellä ei ole mitään reikää vaan sellainen seinä on vastassa ja se venyttää ja painaa sitä reikää isommaksi. Höh, en mä osaa selittää. Mutta siellä ei ole mitään mihin voisi esim sormen laittaa kun vastassa näkyy heti sellainen ihonvärinen, kova seinämä. Mikä sieltä pursuaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap edelleen paniikissa:
Mikä sieltä sit on tulossa?! Siellä ei ole mitään reikää vaan sellainen seinä on vastassa ja se venyttää ja painaa sitä reikää isommaksi. Höh, en mä osaa selittää. Mutta siellä ei ole mitään mihin voisi esim sormen laittaa kun vastassa näkyy heti sellainen ihonvärinen, kova seinämä. Mikä sieltä pursuaa?!

Miksi sä et soita synnärille ja kysy ??? luuletko saavasi täällä asiantuntevaa apua? Ihan oikeasti tämän on jo pakko olla provo.

Taitaa olla emättimen etuseinämä joka siellä pullottelee. Vauva painaa kohdussa virtsarakkoa alaspäin ja tulee virtsarakonlaskeumaa, joka ilmenee juuri tuollaisena emättimen etuseinämän pullisteluna.

Mulla on kohdunkaula kokonaan hävinnyt. Lääkäritäti kommentoi ettei itse edes yletä niin ylös kokeilemaan, että paljonko on auki. Joten voin vannoa että peilillä sä et kohdunkaulaasi näe, ellei sulla ole jotkut levittimet kotona :D
Vauva voi toki olla laskeutunut, muttei se siinäkään vaiheessa kyllä niin alas tule..sillä normaalisti seksikin onnistuu siinä vaiheessa.

Mun veikkaus on myös että etuseinämä vaan pullistaa..