Todella hienoa :( ex teki oharit lapsille

:headwall:
Ex:n tapaamis viikonloppu, eipä näy, eikä kuulu exää lapsiaan hakemaan. Lapset jo pyysi että soita äiti iskälle ja kysy millon se tulee, no minä yritin soittaa ja ex ei vastannu. Oon minä pari kertaa laittanut viestiä tänään moneltako hakee muksut ni ei vastausta. :/

Ei ole herkkua katsoa lasten pahaa mieltä. Minullakin olis ollu vapaa viikonloppu töistä vaan meni minunkin suunnitelmat vituiks.
Helvetin hienoa :headwall:
 
Kerttu-Kyllikki
Muistan kyllä elävästi miltä tuntui lapsena, kun ei isukille voinutkaan mennä, vaikka mitä oli sovittu tai suunniteltu.
Käytiin viikonloppujen lisäks faijalla joka tiistai, joskus venattiin systerin kaa koko ilta, että faija tulis himaan. Joskus tuli, joskus ei, joskus joku sen känniääliökaveri hakkas ovee ja supatti postiluukusta, että "isi ei nyt pääse." :headwall:
 
Mä kiehun kiukusta lasten puolesta, sinänsä mun suunnitelmille on aivan sama, mutta olisin kyllä tarvinnut hiukan omaa aikaa ja rauhaa, viime yönä töissä mietin et miten ihanaa on nukkua lauantai aamuna pitkään kun ei tarvi lasten kans aikasin herätä. Mä olisin tarvinnut kunnon yö unet :headwall: :headwall:

Tässä taitaa olla takana ex:n sairaalloinen mustasukkaisuus ja se että ex tiesi mun olevan vapaalla töistä. :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ex teki kerran 4h oharit kuopukselle, multa paloi hiat, löin sitä, ja sitten mä olin palstan mukaan ihan paska B) Lapsi istui 4h kengät jalassa odottamassa iskää..
Tyyppi soitti just oli jossain reissussa, kuulema jos voin lapsia pitää hereillä tuonne 23.30 asti ni sitten joutaa hakemaan, silloin onn kuulema noudatettu tapaamissopimusta kun on lapset haettu perjantaina :headwall:
No en pidä lapsia hereillä, sitten tämä saatanan valopää huutaa puhelimeen : estätkö minua tapaamasta omia lapsia?!!! |O
:headwall: :headwall: :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Tyyppi soitti just oli jossain reissussa, kuulema jos voin lapsia pitää hereillä tuonne 23.30 asti ni sitten joutaa hakemaan, silloin onn kuulema noudatettu tapaamissopimusta kun on lapset haettu perjantaina :headwall:
No en pidä lapsia hereillä, sitten tämä saatanan valopää huutaa puhelimeen : estätkö minua tapaamasta omia lapsia?!!! |O
:headwall: :headwall: :headwall:


:/ :/ :/ Kurjaa, todella kurjaa.. vika on aina äidissä, ja se on ihan hanurista :eek: |O |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Ex teki kerran 4h oharit kuopukselle, multa paloi hiat, löin sitä, ja sitten mä olin palstan mukaan ihan paska B) Lapsi istui 4h kengät jalassa odottamassa iskää..
Tyyppi soitti just oli jossain reissussa, kuulema jos voin lapsia pitää hereillä tuonne 23.30 asti ni sitten joutaa hakemaan, silloin onn kuulema noudatettu tapaamissopimusta kun on lapset haettu perjantaina :headwall:
No en pidä lapsia hereillä, sitten tämä saatanan valopää huutaa puhelimeen : estätkö minua tapaamasta omia lapsia?!!! |O
:headwall: :headwall: :headwall:
:eek: :( :(



JOS tuo mun exä koskaan innostuu lastaan taas tapaamaan, niin pelkään pahoin, että mä tulen joutumaan samankaltaisiin tilanteisiin. Tai sitten tyyliin en kerro, että olis tapaaminen... Mutta ei sekään ole lapselle reilua, että ihan yllätyksenä tapahtuu niin isoja juttuja :/
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Mä kiehun kiukusta lasten puolesta, sinänsä mun suunnitelmille on aivan sama, mutta olisin kyllä tarvinnut hiukan omaa aikaa ja rauhaa, viime yönä töissä mietin et miten ihanaa on nukkua lauantai aamuna pitkään kun ei tarvi lasten kans aikasin herätä. Mä olisin tarvinnut kunnon yö unet :headwall: :headwall:

Tässä taitaa olla takana ex:n sairaalloinen mustasukkaisuus ja se että ex tiesi mun olevan vapaalla töistä. :|
Valehtele seuraavalla kerralla että oot töissä.

Vituttaa sun puolesta.
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Ihme hiippari:
Tyyppi soitti just oli jossain reissussa, kuulema jos voin lapsia pitää hereillä tuonne 23.30 asti ni sitten joutaa hakemaan, silloin onn kuulema noudatettu tapaamissopimusta kun on lapset haettu perjantaina :headwall:
No en pidä lapsia hereillä, sitten tämä saatanan valopää huutaa puhelimeen : estätkö minua tapaamasta omia lapsia?!!! |O
:headwall: :headwall: :headwall:
:kieh: Mistä noita vatipäitä riittää.
 
Meillä on tapaamiset sujuneen hyvin semmoisina viikonloppuina kun olen ollut töissä, koska en minä ainakaan viihteelle pääse jos töissä olen koko viikonlopun niin ex on noudattanut ihan hyvin tapaamisia. ( paitsi arkitapaamisia )

Jotenkin mä arvasin tämän :headwall:
 
vieras
Onneksi meillä ei ole tuollaista ex:n kanssa. Ex:llä on puutteensa ja kaikenlaista tuli liitossa koettua mutta sen voin rehellisesti sanoa että kun erottiin niin kertaakaan ei ole lasten asioista tarvinnut riidellä. Meillä ei edes ole mitään kirjallisia sopimuksia tapaamisista. Lapset näkee isäänsä lähes viikottain. Ovat isällään silloin kun minulla esim viikonlopputöitä mutta saan myös aina silloin tällöin myös muuten vapaata lapsista. Isänsä luona on ehkä vähän erilaiset käytännöt kuin minun luona mutta en ole siihen puuttunut. Minulle pääasia että lapset on tyytyväisen oloisia kun haen ne isältään.
 

Yhteistyössä