K
KipeeNä
Vieras
Varasin aamullla päiväksi käyntiajan terveysasemamme hoitajalle kun ei lääkärille päässyt. Kova kurkkukipu. Liikenneolosuhteista johtuen myöhästyin viitisen minuuttia, ja menin odottamaan suoraan täynnä olevaan odotustilaan. Odotin ja odotin, ja huomasin eräänkin hoitajan huutelevan erästä potilasta jopa kolmesti ennekuin hän edes saapui koko asemalle jolloijn otti vastaan. No, kunnes tunti alkoi olla jo odotusta takana en ottanut asiakasneuvontaan edes ajanvarausnumeroa vaan koputin kohteliaasti oveen ja pahoitellken kysyin että onko ajat paljonkin myöhässä. No apulainen vastasi että odotappas, samalla hän soitti hoitajalle että "no nyt se tyttönen juuri tuli jota huutelit" ja käski minut taas odottamaan. Sitten juurikin se sama hoitaja joka oli huudellut sitä erästä eri potilasta useasti eikä minua koko aikana, pyysi minut ja oli erittäin tyly tyyliin että "myöhässä reilusti! et kyllä ollut siellä aulassa kun vielä hetki sitten huutelin, jonka kyllä usea potilas voisi todistaa" "nyt suu auki" "no, eihän siellä mitään kivun aiheuttajaa näy" " otetaanpans viljelynayte josta saat tuloksen alkuviikosta" "imeskele jääpaloja jos yöllä kipu herättelee". Lisäksi hän itse yski ja kakisteli kertoen sellaista olevan liikkeellä. No menin sitten oikein vuoronumerolla takasin neuvontaan ja kysyin tulosten saamisesta jo aimmin, jolloin pyydettiin ottamaan yhteyttä tarvittaessa vkl-päivystykseen ja odotellessa on ehdottomasti juotava lämmintä.
Pahoitin mieleni, etenkin kun aina olen ollut täsmällinen enkä edes ole mikään tyttönen vaikka nuorelta näytänkin. Ja tietääkseni ei pidä ilmoittautua kun aika on varattu, joihin aina ennen on oikeastikin saanut odottaa.. Onko muille sattunut samaa..? Yritä siinä sitten puolustautua kun kurkku niin kipee ettei puhua juuri pysty.
Pahoitin mieleni, etenkin kun aina olen ollut täsmällinen enkä edes ole mikään tyttönen vaikka nuorelta näytänkin. Ja tietääkseni ei pidä ilmoittautua kun aika on varattu, joihin aina ennen on oikeastikin saanut odottaa.. Onko muille sattunut samaa..? Yritä siinä sitten puolustautua kun kurkku niin kipee ettei puhua juuri pysty.