Titinallen konsertissa käyneet

  • Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti
kolmen äiti
Pari kertaa ollaan käyty ja lapset (silloin alle 5v) tykkäsivät. Kaikenlaista sälää myös myynnissä, kiskurihinnoin. Konsertti kesti noin tunnin, juuri sopiva aika :)
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Pari kertaa ollaan käyty ja lapset (silloin alle 5v) tykkäsivät. Kaikenlaista sälää myös myynnissä, kiskurihinnoin. Konsertti kesti noin tunnin, juuri sopiva aika :)
Me kanssa ollaan menossa, poika melkein 2vuotias, vilkas tapaus. Onkohan liian pieni vielä? Miten muiden samanikäiset, ovatko jaksaneet olla hiljaa paikollaan?
 
vieras
kerraan ollaan oltu 3 v. tytön kans ja pian ollaan taas menossa, itse mietin miten on tuon 7kk ikäisen vauvan kans, kannattaako sinne viedä? ei oikein ole hoitajaakaan :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Pari kertaa ollaan käyty ja lapset (silloin alle 5v) tykkäsivät. Kaikenlaista sälää myös myynnissä, kiskurihinnoin. Konsertti kesti noin tunnin, juuri sopiva aika :)
Me kanssa ollaan menossa, poika melkein 2vuotias, vilkas tapaus. Onkohan liian pieni vielä? Miten muiden samanikäiset, ovatko jaksaneet olla hiljaa paikollaan?
Ainkin mitä töllöstä olen nähnyt konsertteja niin ei sielä hiljaa istuta.
 
mari
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Pari kertaa ollaan käyty ja lapset (silloin alle 5v) tykkäsivät. Kaikenlaista sälää myös myynnissä, kiskurihinnoin. Konsertti kesti noin tunnin, juuri sopiva aika :)
Me kanssa ollaan menossa, poika melkein 2vuotias, vilkas tapaus. Onkohan liian pieni vielä? Miten muiden samanikäiset, ovatko jaksaneet olla hiljaa paikollaan?
Ainkin mitä töllöstä olen nähnyt konsertteja niin ei sielä hiljaa istuta.
Tää mihin ollaan menossa, taltioidaan joten ei hirveesti voi meluta.
 
Nipsu79
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Voi että, mä ajattelin tytön viedä, mutta onkin jo loppuunmyyty..harmittaa niin! Onneks en tytölle oo puhunu, itku tulis.
Jos jollain on tarvetta konserttilipuille Varkauteen huomenna niin olis kaksi tarjolla, 30e niistä itse maksoin.

Poika on ihan hirmuisen innokas fani just nyt ja tietysti meidän tuurilla sairastui just nyt ja kuumetta on 39!!!
 
Me oltiin pari viikkoa sitten Ti-ti nallen meriseikkailua kattomassa ja lapset (3v6kk ja 2v2kk) oli ihan myytyjä! Konsertti kesti n.70min jonka jälkeen nallet ja Riitta tuli vielä lapsia halailemaan konserttisalin aulaan, että pari tuntia siellä vierähti. Kannatti käydä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu79:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Voi että, mä ajattelin tytön viedä, mutta onkin jo loppuunmyyty..harmittaa niin! Onneks en tytölle oo puhunu, itku tulis.
Jos jollain on tarvetta konserttilipuille Varkauteen huomenna niin olis kaksi tarjolla, 30e niistä itse maksoin.

Poika on ihan hirmuisen innokas fani just nyt ja tietysti meidän tuurilla sairastui just nyt ja kuumetta on 39!!!

Niin, jos on tarvetta niin laittakaa YV:tä!!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu79:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsu79:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Voi että, mä ajattelin tytön viedä, mutta onkin jo loppuunmyyty..harmittaa niin! Onneks en tytölle oo puhunu, itku tulis.
Jos jollain on tarvetta konserttilipuille Varkauteen huomenna niin olis kaksi tarjolla, 30e niistä itse maksoin.

Poika on ihan hirmuisen innokas fani just nyt ja tietysti meidän tuurilla sairastui just nyt ja kuumetta on 39!!!

Niin, jos on tarvetta niin laittakaa YV:tä!!!
Voi että, teillä olisi jo huomenna konsertti :) . Me joudutaan vielä odottelemaan muutama viikko, meillä liput Pieksämäen konserttiin ja kovasti ootellaan. Etupenkkiin varattiin liput. Että sen verran innokkaita titi-faneja meillä on.
 
Annu
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Pari kertaa ollaan käyty ja lapset (silloin alle 5v) tykkäsivät. Kaikenlaista sälää myös myynnissä, kiskurihinnoin. Konsertti kesti noin tunnin, juuri sopiva aika :)
Me kanssa ollaan menossa, poika melkein 2vuotias, vilkas tapaus. Onkohan liian pieni vielä? Miten muiden samanikäiset, ovatko jaksaneet olla hiljaa paikollaan?
Ainkin mitä töllöstä olen nähnyt konsertteja niin ei sielä hiljaa istuta.
Juu, mekin käytiin vilkkaan vajaat 2 vuotiaan kanssa konsertissa ja ei siellä istuta, ku tanssitaan ja taputetaan. Kesti noin tunnin ja lapset ihastuksissaan :). Sinne siis vaan!
 
Me olimme ekaa kertaa tyttöni 2v7kk:tta kanssa titinallen meriseikkailu-konsertissa ja hyvin jaksoi sielä olla kiltisti vaikka muuten on tosi vilkas. Konsertti kesti muistaakseni 1h 15 min ja sen jälkeen sai mennä halaamaan nalleja ja pytämään nimikirjoituksia. Mielestäni oli hintansa arvoinen käynti. Voin suositella! =)
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
mistä nuo konserttiajankohdat näkee??? Onkohan tulossa Lohjalle joskus? Meillä oli liput sinne silloin kun Riitta sairastui ja se peruttiin.

Ti-ti nallen sivuilla on konserttiajat ja paikkakunnat.
siellä ei ollut kuin viime vuoden ajat!
 

Yhteistyössä