titi nalle riitta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mitä mieltä ootte siitä titi nalle riitasta? Oltiin viime viikonloppuna sen konsertis ja samoja lauluja hoilas ja uudet laulut oli täyttä iskelmää. Hän ei ees kuunnellut mitä lapseni sanoi

Mä oon aina inhonnu sitä, ja olen onnistunut lapsiltani aika pitkään salaamaan koko Ti-Ti-Nallen olemassaolon :D

Joulun alla luin jommankumman ip-lehden viikonloppuliitteestä Riitan pitkän haastattelun ja vaikutti siinä jotenkin ihan symppikseltä, mutta en mä silti siitä vieläkään tykkää.

Minusta on tärkeää että lapset tykkäävät, kuulosti aikuisen korvaan iskelmältä tai ei. Meidän lapset rakastavat Ti-Tiä sekä Riittaa. Meillä on yksi nukkekin, jonka nimi on Riitta :)

meiän tyttö tykkäsi pienempänä kovasti ti-ti-nallesta ja käytiin sitten ikaalisissakin ti-ti-nallen talossa. tavattiin siellä riittakin ihan ilmielävänä ja todella mukava ja lämmin ihminen oli. olkoon aikuisista miten ällöttävä vaan, monet lapset siitä tykkää. oikeasti ti-ti-nalle musa on aika laadukasta ja hyvin tehtyä ja riitta on pitkän linjan ammattilainen musiikkikasvatuksen saralla. arvostan kovasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
samaa mieltä liian pyntätty, muuten mukava

Mä oon miettinyt kanssa tuota pynttäytymistä, mutta eikö esiintyvän taiteilijan kuulu olla edustava, kai se ois vähän outoa jos ihan nuttura päässä ja meikittä lähtis kiertueita vetämään. Kattoohan niitä aikuisetkin, ei pelkät lapset. ja jos se on hänen tyylinsä, ei kaikki ole "tarhatätejä".

Sille vois mun mielestä antaa jonkun pokaalin. Niin hyvää ja hyödyllistä "viihdettä" tehnyt lapsille. Voittaa mennen tullen esim.kolmosen örinät ja hirviöt.

Persoonaa ja ulkonäköä en todellakaan lähde arvostelemaan.

Mua jotenkin etoo se iskelmähumppa, jota lastenmusiikkina lapsille kaupataan, myöskin Riitan tyyli on ollut vuosia aika ihmeellinen, jotenkin ei sovi lapsille suunnattuihin esityksiin, pidän esim. Satu Sopasen leikkisää ja lapsenomaista stailia parempana kuin Riitan asuja, korkokenkiä ym . Omat lapset eivät onneksi ole innostuneet Titi-nalleista ja Riitasta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meiän tyttö tykkäsi pienempänä kovasti ti-ti-nallesta ja käytiin sitten ikaalisissakin ti-ti-nallen talossa. tavattiin siellä riittakin ihan ilmielävänä ja todella mukava ja lämmin ihminen oli. olkoon aikuisista miten ällöttävä vaan, monet lapset siitä tykkää. oikeasti ti-ti-nalle musa on aika laadukasta ja hyvin tehtyä ja riitta on pitkän linjan ammattilainen musiikkikasvatuksen saralla. arvostan kovasti.

Veit sanat suustani. Viime kesänä kävimme Titi-talossa ja aivan mahtava ihminen. Nyt odotamme innolla konserttikiertuetta ja etupenkin paikat on varattuna.

Yhteistyössä