Tissivakoni oli aiheuttaa riidan

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja pastorius:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
:'( oon niin lauta ettei saa tissivakoa millään aikaiseksi.
Siskollanikin on pienet tissit. Välillä käy sitä sääliksi.
Ei mullakaan oo vakoa. Voin kertoa, että pienitissisiä ei tarvitse sääliä lainkaan.
Näin!
Herkullisemmat 100 kertaa enemmin kuin isot lollot
No en mä siitä tiiä, mut niillä on puolensa.
Makuja on kai niin monia kuin miehiäkin.

Ja naisia. Naisethan niitä kantaa. :)
 
vieras
Hävettää ihmiset, joiden pitää pukeutua paljastavasti, jotta saavat huomioita. Hävettää myös ihmiset, jotka eivät osaa pukeutua ikänsä ja ulkomuotonsa mukaan ja tilanne huomioiden.

Karisma ja puoleensavetävyys syntyvät aivan muista asioista kuin paljastavista vaatteista.
 
höh aika tökerö kommentti mieheltä.en oo koskaan tajunut tuota tissien tuijottelua.se on epämiellyttävää tissien kantajalle ja noloa tuijottajalle.entisessä työpaikassani jouduin yhdelle sanomaan että"ei ne sulle juttele vaikka kuinka tuijotat"!
 
ropise
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
höh aika tökerö kommentti mieheltä.en oo koskaan tajunut tuota tissien tuijottelua.se on epämiellyttävää tissien kantajalle ja noloa tuijottajalle.entisessä työpaikassani jouduin yhdelle sanomaan että"ei ne sulle juttele vaikka kuinka tuijotat"!
No mitä jos peittäisit ne?

 
Alkuperäinen kirjoittaja ropise:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
höh aika tökerö kommentti mieheltä.en oo koskaan tajunut tuota tissien tuijottelua.se on epämiellyttävää tissien kantajalle ja noloa tuijottajalle.entisessä työpaikassani jouduin yhdelle sanomaan että"ei ne sulle juttele vaikka kuinka tuijotat"!
No mitä jos peittäisit ne?
siis mulla oli t-paita päällä :LOL: voiko paremmin peittää
 
ropise
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
Alkuperäinen kirjoittaja ropise:
Alkuperäinen kirjoittaja seropi:
höh aika tökerö kommentti mieheltä.en oo koskaan tajunut tuota tissien tuijottelua.se on epämiellyttävää tissien kantajalle ja noloa tuijottajalle.entisessä työpaikassani jouduin yhdelle sanomaan että"ei ne sulle juttele vaikka kuinka tuijotat"!
No mitä jos peittäisit ne?
siis mulla oli t-paita päällä :LOL: voiko paremmin peittää
No, sehän riippuu ensinnäkin t-paidasta. Ja toisekseen se riippuu tisseistä, nimittäin riippuuko vai ei. :)

 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hävettää ihmiset, joiden pitää pukeutua paljastavasti, jotta saavat huomioita. Hävettää myös ihmiset, jotka eivät osaa pukeutua ikänsä ja ulkomuotonsa mukaan ja tilanne huomioiden.

Karisma ja puoleensavetävyys syntyvät aivan muista asioista kuin paljastavista vaatteista.
Ei mulla ole ikinä mitään paljastavaa.. no nyt näky se vako, kun oli syvä v-aukko paidassa.. sitäkin mietin pitkän aikaa kehtaanko sitä koskaan pitääkään, mutta pöhnässä sitten uskalsin laittaa lollot esiin, tai siis lollovaon.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
Kaippa niin, mulle nyt on ihan sama millaiset rauhaset naisella on.
En niiden kanssa käsittääkseni suhteeseen alkaisi, vaan sen henkilön joka niitä kantaa..
Ja tämä tyyppi kai väittää olevansa mies... en enää usko
 

Yhteistyössä