Tissit kipeinä ja testistä nega?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Häh! Oon aivan ymmälläni... Tiedän, testasin liian aikaisin kp26/29-30, mutta ajattelin että pakkohan sen raskauden on jo näkyä kun parin päivän ajan on ollut hirvittävän kipeät, turvonneet ja jotenkin painavat rinnat... Mutta testi vaan negaa näyttää! Voiko se vielä plussaksi siitä muuttua??

p.s. Tiedän tämä on hiukkasen epätoivoista, mutta pian tulee 2v toiveilua täyteen...

Kiitos sulle, joka jaksat asiallisesti vastata!!

Mä testasin digitaalisella testillä negan 4 päivää ennen menkkoja. Testin mukaan sen voi tehdä juurikin 4 päivää aiemmin.

Olin niin pettynyt, koska rinnatkin olivat todella arat. Tuon testin jälkeen tein kahden päivän päästä uuden, koska en halunnut uskoa ensimmäistä tulosta ja kas: tuli haamu, joka on nyt vahvistunut plussaksi! :)

Älä menetä toivoasi, tsemppiä!!!

Mulla oli monesti tissit TOSI kipeät ja menkat puuttu, kun lopetin pillerit ja hormonit etsi tasapainoa. Mutta toivon kybällä, että sulla ois oikeasti tärpänny. Niin meilläkin lopulta kävi :)

mulla näytti ensimmäinen testi negaa ja muutaman päivän päästä tein uuden ja plussaa näytti. oliskohan ollut niin että maanantaina olis pitänyt alkaa ja keskiviikkona tein negan. lauantaina näytti sitten jo plussaa :) tsemppiä sinne ;)

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Mulla oli monesti tissit TOSI kipeät ja menkat puuttu, kun lopetin pillerit ja hormonit etsi tasapainoa. Mutta toivon kybällä, että sulla ois oikeasti tärpänny. Niin meilläkin lopulta kävi :)

No, meillä siitä pillereiden lopetuksesta on vierähtänyt jo jonkin verran aikaa että tuskin enää kummittelevat...mutta kiitokset :)

Yhteistyössä