tissit ja niiden ulkonäkö! ja imetätkö/imetitkö vai pulloruokittu lapsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pilli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kauhea haloo maitorauhasista. Ajatelkaa jos kauneusihanteessa oiskin tärkeää vaikka millaiset peukalot on? Tai kyynärpäät? Siitähän tässä on kyse, että kelpaa muottiin.

Alkuperäinen kirjoittaja häh;25079746:
Siis millälailla väärässä paikassa? Ei kai rintojen paikka voi kuitenkaan muuttua?

Ne siis roikkuu. Kyllä ne siis periaatteessa on oikealla kohdalla, mutta jotenkin tuo maan vetovoima vetää niitä nykyisin enemmän puoleensa kuin ennen lapsia :D Lapsen näkökulmasta omiinsa verrattuna ne on väärässä kohdassa.

Raskaus on jo muuttanut niitä, ja epäilen että tuskin tulevat entiseksi.
Nännit ja nännipihat ovat kasvaneet ja koko rinnat muutenkin isontuneet hieman, selvästi valmiina pullahtamaan maitoa täyteen (la kolmen viikon päästä..).
Rohkenen epäillä että imetys (joka toivottavasti onnistuu) ei noita ainakaan paranna, mutta siihenhän ne on tehty.

Olen ehkä hieman haikea, olin noihin ihan tyytyväinen ennen raskautta, eivät olleet liian isot eikä roikkuneet, tulevaisuuden näkymä tissisektorilla on siis aika surkea, mutta en jättäisi imettämättä tai ottaisi mitään maidonnousua estäviä lääkkeitä!

Mulla rinnat eivät käytännössä ole raskauksien aikana kasvaneet lainkaan ja imetyksen aikanakin vain max 1 kuppikoon. 4 lasta olen imettänyt, yhteensä yli 4v ja tissit on kuin teinitytöllä edelleen. En tiedä vaikuttaako asiaan se että kuppikoko ei käytännössä ole juuri muuttunut. En ole myöskän erityisesti laihtunut, vaan raskauskilot on lähteneet malitiilisesti aina vajaassa vuodesssa.

Yhteistyössä