Tissi räjähtää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhis

Vieras
Vauva vielä vetelee unta nassuun.
Yöheräilyt ovat harventuneet ja rintani ehtivät pakkautua täyteen maitoa ja se sattuu.
Rintapumppu on tosi surkea kapine, eikä multa heru siihen maitoa yhtään tästä räjähtämäisillään olevasta tissistä.
AUTS AUTS AUTS.

Mulla ei pumpulla tule juurikaan, mutta tuossa vaiheessa onnistui käsin lypsy ja pystyi helpottamaan. Se tasaantuu tuo kun elimistö oppii että imutahti muuttuu. Mee lämpimään suihkuun ja heruttele liikoja.

oltiin yhden yön reissussa kun kuopus oli 10kk ja unohdin rintapumpun kotiin. Voi jehna, et mulla oli isot bosat! Mutta niin kivikovat, että jouduin ukkoo pyytään suihkussa imaseen suurimmat, että voin käsin jatkaa loppuun :D

Jos sulta löytyy tissistä sellasia kovia paukamia, niin puristele niitä. Itse tein aikoinani näin, ja maitoa suihku kaaressa lavuaariin. =) Muuten tuo kuvailemasi tilanne kuulostaa tosi tutulta.

Alkuperäinen kirjoittaja Suihkutissi:
Jos sulta löytyy tissistä sellasia kovia paukamia, niin puristele niitä. Itse tein aikoinani näin, ja maitoa suihku kaaressa lavuaariin. =) Muuten tuo kuvailemasi tilanne kuulostaa tosi tutulta.

Juuri näin. Jos pääsis sunan puristeleman, irtois premmin, mutt ihan van peuklolla hieromallakin alkaa suihkuta. Helpottaa enemmän kun lypsy, kun se maito tulee silloin juuri siitä pakkutuneemmasta kohdasta.