Tiskivuori huutelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Täälläkin keittiö on karmaisevassa kunnossa. Pitäisi heittää tiskit koneeseen, pyyhkiä pöydät ja järjestellä, mutta ku mie en jaksa! Ääh.

Niin on meilläkin, ei oo vaan jaksanu ku on ollut kipeenä... Nyt on olo sen verran parempaan päin, että vois vaikka jotain tehdäkin.

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
mä aloin maanantaina tiski lakkoon ja piti olla tämä viikko tiskaamatta mutta kun tiskivuori kasvoi kasvamistaan oli pakko tiskata joka päivä joten hukkaan meni mun lakkoilut :snotty:

Mun lakkoilutkin hyytyy yleensä siihen, että kukaan muu ei tee mitään ja kaaos vaan lisääntyy, niin itte se on pakko sitt tarttuu hommiin.

Joo ja korviin oikein sattuu...makkarista huutelee tuo puoliksi koottu parvisänky ja vielä kovampaa meteliä pitää noi pahvilootat tuolla lattioilla..pitäs kuulemma päästä jätehuoneeseen...kaikkea kans. Kyllä nää nykyajan pahvilootat on vaateliaita..ryömikööt ite sinne jätehuoneeseen, mä palstailen NYT! B)

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Joo ja korviin oikein sattuu...makkarista huutelee tuo puoliksi koottu parvisänky ja vielä kovampaa meteliä pitää noi pahvilootat tuolla lattioilla..pitäs kuulemma päästä jätehuoneeseen...kaikkea kans. Kyllä nää nykyajan pahvilootat on vaateliaita..ryömikööt ite sinne jätehuoneeseen, mä palstailen NYT! B)

meillä on joskus niin kauhea meteli että joudutaan meneen pois kotoa.
ei sitä huutoa kukaan jaksa kuunnella :o

Mulla ei tartteis ku tyhjentää toi tiskikone ja laittaa nuo pari astiaa sinne koneeseen..
On niin huonosti nukuttu pojan kans viime yönä, että en taida jaksaa tehdä mitään :(

Toisaalta siin ei mee ku 5 min, ja toikin ois tehtynä ja sit ku laittas pyykitki koneeseen pyörimään niin toiset 5min.

Elikkäs hyvä on mä menen ny laittaan ne molemmat :D

Yhteistyössä