tiskirättikammoinen mies,onko muilla???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja just
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

just

Vieras
Meillä mies tekee kotitöitä...siivoaa pöydän ruokailun jälkeen..juu,mutta tiskirättiin ei tartu ja pöytää pyyhi...mua hiukkasen ärsyttää tää asioiden puolinainen tekeminen!!!!!!

Kovasti tehdään ...joo..mutta mitään ei viedä loppuun.Ihana se on tulla töistä kotiin ku aina sama juttu,tiskit koneessa,mutta muutoin keittiö hyvin räjähtäneen näköinen!!!!!!

Hän ei aivan kuin näe tekemätöntä työtä!!

Niin,hyvähän se,että edes yrittää!!! :snotty:

Minun mies on eri tavalla tiskirättikammoinen, se inhoaa yli kaiken että pöydät pyyhitään haisevalla rätillä. Kotonahan tuollaisia erehdyksiä ei pääse enää käymään, mutta kun ollaan jossain kylässä niin se nuuhkii pöytää ja sanoo sitten kun ollaan kotona, että siellä haisi pöytä aivan vanhalle tiskirätille :laugh:

heh, onkos sulla mun mies :D

juu, onhan se kiva kun laittaa tiskit koneesta kaappiin ja likaset koneeseen ja jopa koneen päällekkin, mutta käsin tiskattavat jää tiskialtaaseen ja tasot pyyhkimättä.... (ja laittaa astiat kaappiin miten sattuu, mut siitä en valita :whistle: ) ei auta kuin mennä ite perästä ja tehdän loppuun asti... :saint: <br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:57 Pinki kirjoitti:

juu, onhan se kiva kun laittaa tiskit koneesta kaappiin ja likaset koneeseen ja jopa koneen päällekkin, mutta käsin tiskattavat jää tiskialtaaseen ja tasot pyyhkimättä.... (ja laittaa astiat kaappiin miten sattuu, mut siitä en valita :whistle: ) ei auta kuin mennä ite perästä ja tehdän loppuun asti... :saint:
Tosiaan näin meilläkin!!! Ihan kuin virta päässä loppuis aina kesken.... :x

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:57 Pinki kirjoitti:

juu, onhan se kiva kun laittaa tiskit koneesta kaappiin ja likaset koneeseen ja jopa koneen päällekkin, mutta käsin tiskattavat jää tiskialtaaseen ja tasot pyyhkimättä.... (ja laittaa astiat kaappiin miten sattuu, mut siitä en valita :whistle: ) ei auta kuin mennä ite perästä ja tehdän loppuun asti... :saint:

kuin kuvaus mun miehestä. ja mä olen kuin kissa pistoksissa etten siivoa vielä sen jälkeen. musta vain ei riitä että kerää astiat pois ja tyhjää koneen. kun kaikki on vain mätkitty minne sattuu. rättiin ei koske. ja ruuanmurut lattialla. voipurkkikin löytyy veitsineen päivineen jääkaapista kansi ties missä. ja sitä voita on pöydällä, tuolilla ja pitkin jääkaappia ja rasian pohjassa. että kiva sitten kun menee keittiöön ja on täynnä rasvaa kämmenet ja hihansuut :$

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 14:57 Kotilehmä kirjoitti:
Minun mies on eri tavalla tiskirättikammoinen, se inhoaa yli kaiken että pöydät pyyhitään haisevalla rätillä. Kotonahan tuollaisia erehdyksiä ei pääse enää käymään, mutta kun ollaan jossain kylässä niin se nuuhkii pöytää ja sanoo sitten kun ollaan kotona, että siellä haisi pöytä aivan vanhalle tiskirätille :laugh:

Meillä vähän sama juttu, ei tosin mitään kylässä nuuhkimista, mutta haisevaan rättiin ei koska, en kyllä mäkään.... Tiski vaihtuukin melko taajaan mein rätit.

Ällöttävintä mitä tiedän on tiskirätti roikkumassa hanan päällä ja siitä sitten pitäis laskea vettä juomalasiin :x

Yhteistyössä