Tiskikoneen ostoapua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
7 vuotta uskollisesti palvellut tiskarimme tuli sitten tiensä päähän ja uusi tiskikone pitäisi ostaa.
Kertkokaa kokemuksia mitä merkkiä suosittelisit ja mitä taas et, erityisesti Bosch, Siemens ja Miele kiinnostaa.
Te, joilla Miele onko se todella hintansa väärti, onko sen käyttöikä oikeasti niin paljon pidempi kuin muilla merkeillä mitä mainostetaan (jopa 20 vuotta)?

Meillä on Siemens ja olen todella tyytyväinen.
Energialuokkien lisäksi kannattaa katsoa melutaso. Ja se että löytyy itselle sopivia ohjelmia, eikä mielellään paljon turhaa (turha maksaa jos ei käytä). Itse tykkään että jäljelläoleva pesuaika näkyy ja ajastumahdollisuus on kans kätevä.

AEG Electrolux on yleensä merkki mihin voi luottaa ja sit kannattaa tarkistaa siinä tiskikoneen valinnassa että ne astiatelineet ei ole muovista vaan metallista, kun noi muovirimpulat hajoilee helpommin.

Alkuperäinen kirjoittaja Rapanhapakko:
Meillä on Siemens ja olen todella tyytyväinen.
Energialuokkien lisäksi kannattaa katsoa melutaso. Ja se että löytyy itselle sopivia ohjelmia, eikä mielellään paljon turhaa (turha maksaa jos ei käytä). Itse tykkään että jäljelläoleva pesuaika näkyy ja ajastumahdollisuus on kans kätevä.

Just tota melutasoa kannattaa vertailla!!!Minulla on ajastus ja on kätevä.Pesen yösähköllä.

Meille vaihdettiin Mielen kone, kun entinen hajosi kesällä. Melutaso on tosi hiljainen, pesee puhtaaksi ja ohjelmissa riittää valinnanvaraa. Meidän mallissa on aterintaso ylimmäisenä, antaa tosi paljon tilaa ja muunneltavuutta alimmaiseen koriin. Suosittelen!

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna:
Meille vaihdettiin Mielen kone, kun entinen hajosi kesällä. Melutaso on tosi hiljainen, pesee puhtaaksi ja ohjelmissa riittää valinnanvaraa. Meidän mallissa on aterintaso ylimmäisenä, antaa tosi paljon tilaa ja muunneltavuutta alimmaiseen koriin. Suosittelen!

meillä on vissiin samanlainen, kun on kolme tasoinen. palvellut nyt 7v. ja tyytyväinen olen ollut. en vaihtaisi ja voin suositella lämpimästi

Kannattaa ostaa sellainen, missä vähän mekaanisesti pyöriviä valitsimia. Kannattaa myös kurkistaa sisälle ja suosia ns. metallisia sisuksia. Ainahan jonkin verran koreissa tms. on muovia, mut muuten. Meillä siemens, jossa mekaaninen ohjelma valitsin, jota siis harvoi käännetään. Nappi pohjaan ja päälle. Valoliikkuu ja näyttää missä pesu on menossa. A-luokan kone.

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsuliina:
Cylindan kone on meillä ja olen todella tyytyväinen.

tätä minäkin suosittelen. korit hyvät ja tukevat. ja niihin mahtuu hyvin astioita!
ja meillä ainakin kesti hyvin....nyt on upo ja elämäni huonoin valinta!!!!!!

Allekirjoittaneena ostin ko. koneen UUTENA ovh 480 egee, luokan AAA koneena. Hajosi 3 kk kuluttua ostosta, korjattiin, hajosi 2 viikkoa korjauksesta, korjattiin, hajosi 3 viikkoa korjauksesta. Yritys vaihtoi samanmalliseen uuteen, joka hajosi 3 viikkoa vaihdosta. Nyt yritys vaihtaa TOISENMERKKISEEN hyvittäesn suoraan ostohinnan koneesta.

Meillä on kanssa Miele, ihan tajuttoman hyvä. Alakoriin mahtuu hyvin kipot ja kattilat kun inhoan niiden pesua, nyt on kiva kokkailla kun kaikki mahtuu koneeseen. Kolmastaso, eli se ylin, on kanssa hyvä kun aterimet ja veitset saa jokaisen omaan koloonsa ja kaikki peseentyy hyvin kun ne ei "liimaudu" toisiinsa kiinni. Mielen kone on ollut nyt 4vuotta.