mulla ei eron jälkeen ollut puoleen vuoteen astianpesukonetta, mut ky se näin monen lapsen (4) perheessä oli aikamoista pakkopullaa. Nyt nautin taas kun saa ne likaiset astiat piiloon koneeseen.
[QUOTE="vieras";23136368]mulla ei eron jälkeen ollut puoleen vuoteen astianpesukonetta, mut ky se näin monen lapsen (4) perheessä oli aikamoista pakkopullaa. Nyt nautin taas kun saa ne likaiset astiat piiloon koneeseen.[/QUOTE]
Päivittäin tiskaan käsin osan tiskeistä. Käsin tiskaan kattilat, leikkuuveitset jne.
Me, ainakin toistaiseksi Muutimme kesällä ja muuton yhteydessä myimme astianpesukoneemme ja uutta ei ole tulossa, ennen kun tiskaaminen alkaa tosissaan ottaa päähän
Tiskaan! Mä havaitsin, et saan tiskattua samassa ajassa kuin latoisin astiat koneeseen
Kone oli käytössä reilu vuoden, mut jäi muutossa/erossa.
Kaipaan sitä lähinnä vain, jos on oman porukan ( 5 henkeä) lisäksi ruokavieraita.
Jeps. Mies ei halua tiskikonetta, tiskaa mieluummin itse. Ei kuulemma tykkää laittaa astioita koneeseen ja taas tyhjätä sitä. Mua taas ärsyttää kun muutenkin vähäinen aika menee tiskaamiseen (no ei kai nyt oikeesti kauan, mut sinäkin aikana vaikka nyhjäis sohvalla).
Meillä ei oo tiskikonetta. Meitä tosin on (vielä) vaan kaks tekemässä tiskiä mutta kyllä sitä kertyy muutamassa päivässä aikamoisia määriä. Joten käsin tiskataan ja joka kerta vituttaa