Tiskaako joku muu vielä käsin?

Siis meillä tiskataan astiat perinteisesti,ap löytyy (kuului talokauppaan mukaan) ja sitä kerran vuoteen juhlien yhteydessä käytetään.
Meillä astiat loppuis kesken,kun odottelis koneen täyttymistä :eek: Toisekseen,heti syötyä kun tiskaa,pääsee helpolla.
Tuntuvat vaan kaikki kummastelevan tiskaamistani :ashamed:
Siis,olemmeko ainoa tiskaava perhe? Ei kait?
 
vieras
Minä tiskaan käsin. Sitten kun rahatilanne sallii niin ostetaan kone. Tässä asunnossa on koneelle paikka. Toinen altaista on sellainen pieni joten ei ihan käytännöllinen käsintiskaamiseen.
 
nokinenä
Mä heitin itse tiskikoneen pihalle! Se oli vähäisten tiskien takia.
Tykkään saada pöydän puhtaaksi heti ja muutamia ei kannata pestä,seisottelua en kannata. Joten tiskaan ihan vapaaehtoisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tiskaan käsin. Sitten kun rahatilanne sallii niin ostetaan kone. Tässä asunnossa on koneelle paikka. Toinen altaista on sellainen pieni joten ei ihan käytännöllinen käsintiskaamiseen.
Meillä kanssa toinen altaista pieni,mutta pesen astiat ensin sivuun ja sitten huuhtelen kaikki,kun saan tiskiveden tilalle huuhteluveden. Toinen keino huuhteluun on käyttää vatia.

Hienoa,etten ole ainoa käsinpesijä,minä jopa tykkään siitä :LOL:
 
tossuliini
Meillä on kone mutta osan astioista joutuu tiskaamaan käsin, syynä ei mahdu koneeseen tai ei voi pestä koneessa, silloin on käytettävä tiskiharjaa ja onhan se sillo mukavaa kun sitä ei tartte tehä väkisin.
 
Meillä on täällä asunnossa kone (oli siis jo valmiina kun muutettiin), mutta se on sen verran pieni, että sinne ei mitkään isommat astiat mahu. Ja kaikkia ei saa laittaa sinne koneeseen. Tiskaan joka päivä osan käsin ja osa menee koneeseen. Toisaalta on hyvä, että kone on sen verran pieni, ettei tarvii kauaa odottaa sen täyttymistä. :D
 
Keittiönoita
Meillä suurimman osan tiskaa tiskikone, mutta jotkut astiani eivät kestä konepesua ja ne pesen käsin. Kahden hengen huushollissakin tiskikone täyttyy ainakin kerran päivässä.
 
metsänpeitto
Astianpesukoneen paikalla on poltettavien roskien keräys :xmas: Ei kuulunut kämppään valmiina, eikä osteta itsekään.

Keittiön tiskialtaat ja kaappi on kyllä suunniteltu niin, että tiskit tiskattais pääasiassa koneella, eli on vähän toimimattomat/pienet mutta käy tää kuitenkin näinkin.
 

Yhteistyössä