Tiputteluun terolutia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samanta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

samanta

Uusi jäsen
26.10.2004
17
0
1
Moi!
Kysynpä semmosta kun käväsin lääkärillä ja sain tiputteluun "teroja", onko kukaan saanut vastaavaan vaivaan? Onko auttanut? Oletko tullut raskaaksi?
Lääkäri oli vähän sitä mieltä et no annetaan ne terot, mut voi olla ettei mitään auta. Kun tuota ikääkin on JO 34 ja 35 vuotiaana naisen hedelmällisyys laskee romahdusmaisesti... :/ . Vauvaa ollaan nyt yritetty viisi kiertoa ja nyt on kuudes menossa. Minusta tuo aika ei nyt edes niin kauhean pitkä ole, niin lääkäri kysyi et jos ei tärppää niin meinaanko "järeämpiä" hoitoja sit haluta.?! Meillä on siis viides lapsi haaveissa.....tuli semmoinen olo et olen suurinpiirtein ainut 34v joka haluaa vauvaa..Laitoin saman kyssärin myös kuumeilupuolelle.

No, mä sain Teroluteja kuukautishäiriöihin ja kun yritin ekaa ja tokaa lastani. Kolmas tulikin sitten ilman mitään hormoneja ja olin "jo" 35-vuotias...! Kyllä mulla ainakin noi Terolutit auttoivat paitsi lasten saamiseen (eka tuli muutaman kk:n yrittämisen jälkeen ja toka heti ensimm. kierron jälk.) ja kuukautisten normalisoimiseen. Pelkkiä hyviä kokemuksia on ollut siitä lääkkeestä, ei mitään sivuvaikutuksia. En sitten tiedä sun tapauksessas mutta tuntuu että varmaan auttaa myös tohon tiputteluongelmaan...

mulla on 1v 6kk vanha poika ja nyt ollaan yritetty toista n.7kk. sain teroluttia pidentämään kiertoa ja siten auttamaan raskaaksi tuloa. söin 2kk teroja ja tulin raskaaksi. valitetavasti alkio olikin kiinnittynyt munanjohtimeen ja koko vehje poistettiin. eli tulin kyllä heti raskaaksi, mutta en tiedä oliko teroluteilla ja kohdunulkoisella raskaudella yhteyttä toisiinsa. sellaistakin mahdollisuutta olen pohdiskellut. olen menossa lopputarkasukseen parinviikon päästä, eiköhän nämä asiat siellä selviä.

Yhteistyössä