tiputtelu vuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vastausta kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vastausta kaipaava

Vieras
Olen syönyt nyt yhtä pilleriä vaille kaksi laattaa yasminelleja ja minulle tuli ilmeisesti tiputtelu vuotoa. Kahtena päivänä tullut hieman vaalean ruskeaa vuotoa. Mutta minulla olisi matka ihan kohta enkä haluaisi kuukautisia tähän väliin. Eli jos aloitankin nyt kolmannen laatan vielä, niin onko se koko kolme viikkoa sitten yhtä ruskeaa vuotoa vai voiko se lakata jossain välissä.
Millaisia kokemuksia teillä on?

Olen kyllä syönyt jo vaikka kuinka kauan aina kaksi tai kolme laattaa putkeen, eikä koskaan ole ollut minkäänlaista tiputtelu vuotoa. Sitäkin ihmettelen, että miksi nyt tuli? Vai voiko tämä ruskea vuoto johtua aivan jostain muusta?

Syön itsekin aina kaksi tai kolme laattaa pillereitä putkeen. Yleensä ei ole minkäänlaisia ongelmia, eli siis ei tiputtelua. Toisinaan voi tulla hieman tiputteluvuotoa jossain kahden ja kolmen laatan kohdalla. Itselläni se ei ole ainakana tarkoittanut mitään, eli siis kaikki kunnossa. Voi olla, että os jatkat kolmannen laatan syömistä putkeen, niin tiputtelu voi jatkua, mutta se voi myös loppua. Itselläni se on meinaan loppunutkin toisinaan, jos en vaan ole pitänyt taukoa.

Nyt voit miettiä kumpi on helpompaa: ottaa kuukautiset nyt ja "kärsiä" niistä matkalla muutama päivä tai sitten jatkan pillereiden syömistä ja ketät mahdollisen tiputtelun, tai sitten sekin loppuu..