Ruskea vuoto menkkojen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä voi olla?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä voi olla?

Vieras
Onko kokemuksia?

Menkat alkoivat tasan viikko sitten ja kunnollista vuotoa kesti suurin piirtein kolme päivää. Sen jälkeen on pyyhkiessä tullut ruskeaa vuotoa. Voiko olla, ettei kaikki vuoto ole tyhjentynyt ja nyt sitten tulee tuollaista?

Alkuperäinen kirjoittaja nöö;24843840:
mulla tulee aina menkkojen jälkeen, eiköhän se oo vaan "jälkimenkkoja"

Minulla ei ole aiemmin tullut... Tosin muistan että joskus vuosi aiemmin oli samaa ongelmaa. Kiertokin oli nyt muutaman päivän pidempi kuin normaalisti...

[QUOTE="alli";24843855]vanhaa verta valkovuodon seassa. mulla oli ennen kuin endometriooma leikattiin pois. ei ollu vaarallista;) väliin alkokin kuukautiset tolla "suklaa vuodolla"[/QUOTE]

Olen tuotakin miettinyt, mutta kun ei oikeastaan muuta oiretta ole ollut tuohon liittyen. Miten sinulla muuten oireili?

Mulla menkat kestää viitisen päivää. Ekat kolme päivää todellakin tulvii ja 2 seuraavaa on niukkaa vuotoa. Sitten menee "puhtain paperein" 2-3 päivää, jonka jälkeen alkaa aivan tumman ruskea vuoto. Kestää 3-4 päivää. Eli tuntuu, että kuukaudessa ei montaa normaalia päivää olekaan! :( Olen kesällä eronnut ja nyt onkin päässäni alkanu jyskyttämään kauhea ajatus, että en ikinä enää uutta miestä saakaan, kun aina vuodan jotain... :/

[QUOTE="piipaa";25012265]Mulla menkat kestää viitisen päivää. Ekat kolme päivää todellakin tulvii ja 2 seuraavaa on niukkaa vuotoa. Sitten menee "puhtain paperein" 2-3 päivää, jonka jälkeen alkaa aivan tumman ruskea vuoto. Kestää 3-4 päivää. Eli tuntuu, että kuukaudessa ei montaa normaalia päivää olekaan! :( Olen kesällä eronnut ja nyt onkin päässäni alkanu jyskyttämään kauhea ajatus, että en ikinä enää uutta miestä saakaan, kun aina vuodan jotain... :/[/QUOTE]

mulla on sama jokakerta paitsi "tulvimista" on vain 1-2 päivää

Mulla myös on tuota ruskeaa vuotoa. Käytän yaz-ehkäisypillereitä ja epäilen että olisi jotain jälkivuotoa. Menkat loppuivat viime viikolla, nyt tuhrua tullut n.viikon. olen ollut myös kipeänä, voiko se vaikuttaa? Auttakaa!

Ruskea vuoto menkkojen lopussa on ihan normaalia. Mullakin yleensä tulee sellaista ja kestää noin 2-3 päivää. Mietin tässä vaan, että voikohan tällaisen vuodon aikana mennä uimaan...?

Mulla on ollut nyt n.5päivää"menkat" ja vuodon loppuessa on ollut ruskeaa vuotoa. Olen käyttänyt yaz-merkkistä ehkäisylääkettä nyt vuoden verran ja muutaman kerran on ollut sama ongelma... mistähän johtuu?

Mulla alko menkat reilu viikko sitten ja nyt on tässä parin päivän aikana tullut sellaista ruskeaa vuotoa ja olen etsinyt vastausta netistä ja tullut vastaan kaikenlaista. Eikai tämä vaan ole mikään tulehdus?? Plus huomenna ois menoa rannalle/uimaan voinko mennä? Oon suuunnittelu jo kaiken kaverin kanssa..

Kuukautiset kestää sen 7pv ja kierto on n.25-28 ja ny si marraskuu ja juolukuu välii tuli kierroks 31 ja menkat kesti n.5 pv niukoil vuodoil no muutaman päivä jälkeen alko tiputtelu päiväs tullu n. Puolikkaan pikkurillinpään kokonen tuhru suojaa kestäny 2pv ja paperion ei tuu mitää eikä pönttöö

T. Apua tarvitseva :D

Nostetaan aihetta.

Elikkä mulla oli menkat viikon myöhässä (ei ole koskaan ennen ollut), nippailua oli vasemmalla puolella alavatsalla. Mut nyt sitten kun ne 3pv sitten loppui ni tul7 vähän ihan punaista vuotoa ja nyt se on muuttunu ruskeaks. Soitin jo neuvolaankin ajan ja ens viikolla pitää tehdä testi. Tosin positiivinen asiahan tää olis kun toinen lapsi haaveilussa