tippuuko Painonvartijoilla paino?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läskimamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läskimamma

Vieras
Vai onko menneen talven lumia tuo painonvartijajuttu.. mulla on jotkut vanhat pistetaulukot ja ajattelin yrittää. Paljonko saa lisätä pisteitä jos imettää,tietääkö kukaan? Tarkoitus lähinnä seurata syömisiä ettei tulis mätettyä herkkuja,paino vaan nousee vaikka kuinka imetän.. :(

täysimetys 10 pojoa, osittaisimetys 5 pistettä.

mulla kyllä paino TIPPUU pisteillä mutta en osaa pitää kiloja poissa sitten... nyt elämäntaparemonttia takana reilu vuosi - 22kg ja syön mielestäni paljon paremmin kuin Painonvartijoiden ohjeilla.

edelleen,,,
pistemäärä kylläkin kasvanut sitten viime kerran ainakin mulla kun pisterajat määräytyy iän ja sen mukaan miten raskasta työtä teet esim...

Minä oon laskenut pisteitä ja mielenkiinnosta merkannut syömiset myös kiloklubin sivuille.
Syön siis pisteiden rajoissa, mut kiloklubin sivuilla samalla määrällä päivän kalorit jää vajaiksi.

Putoaahan se! Olen useammankin kerran laihduttanut Paikkareissa, ja käynyt punnituttamassa itteeni. Nyt olen 8kk ajan laihduttanut paikkareiden pisteillä itekseni 15kg. Jos on tahtoa ja muistaa laskea pointseja tarkkaan, niin kyllä se paino putoaa.

Minä tunnen vaikka kuinka monia ihmisiä, jotka ovat pudottaneet reippaasti painoa painonvartijoissa, en vaan tunne yhtään kenellä se paino ei olisi tullut nopeasti takaisin... Minusta tuntuu että painonvartijoilla on liian nopea laihdutustahti ja liian tiukka dieetti, eikä kukaan jaksa sillä lailla elää loppuelämäänsä. Tuntuu siltä, että kaikki haluavat vain käyttää jotain vippaskonsteja, eivätkä hyväksy sitä yksinkertaista periaatetta, että syömällä VÄHÄN vähemmän kuin kuluttaa, laihtuu, eikä siinä tarvitse edes nälkää nähdä. Itse laihdutin 5 kg netin kalorilaskurin avulla. Siihen meni vuosi, mutta se paino on pysynyt poissa jo kolme vuotta, kun hokasin miten vähentämällä pikkuisen syömisiäni, paino pysyy kohdillaan. Syön aivan kaikkea mitä tekee mieli, mutta niitä herkkuja pienempiä määriä tai harvemmin. Laskurissa minulle syntyi jonkinlainen taju siitä, mistä ruuista tulee kaloreita kuin huomaamatta ja minkälaiset ruokamäärät ovat oikeita minulle.